English

میزبانی فرهنگ‌سرای ارسباران از «هدیه جشن سالگرد» و «درستکارترین قاتل دنیا»

فرهنگ‌سرای ارسباران 30 بهمن ماه میزبان دو جلسه نمایشنامه‌خوانی «هدیه جشن سالگرد» و «درستکارترین قاتل دنیا» خواهد بود.

میزبانی فرهنگ‌سرای ارسباران از «هدیه جشن سالگرد» و «درستکارترین قاتل دنیا»

به گزارش خبرگزاری موج، دو جلسه نمایشنامه‌خوانی «هدیه جشن سالگرد»و «درستکارترین قاتل دنیا» از متون افشین هاشمی است که به کارگردانی امیرحسین گلشنی در 30 بهمن در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار خواهد شد.

جلسه نمایشنامه‌خوانی «هدیه جشن سالگرد» نوشته افشین هاشمی به کارگردانی امیرحسین گلشنی 30 بهمن ماه ساعت 19 در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

داستان نمایشنامه «هدیه جشن سالگرد» درباره مردی است که با عروسک در وسط صحنه پشت میز نشسته است و در تدارک یک مراسم است، او یک هدیه پیش رو دارد و صدای دینگ دینگ...

محمد دهمولایی نقش‌خوانی این اثر را برعهده خواهد داشت. همچنین مریم خسروی طراح لباس، ساسان حقانی عکاس، یزدان دارابی طراح پوستر و زهره غیاثی سرپرست گروه این اثر است.

همچنین نمایشنامه‌خوانی «درستکارترین قاتل دنیا» 30 بهمن ماه ساعت 20 با نقش‌خوانی روح الله طالبی، پانته آ انصاری، امیرحسین عباسی، یزدان دارابی برپا خواهد شد.

درستکارترین‌ قاتل دنیا درباره قاتلی است که تعدادی آدم را که در واقع همان تماشاگران نمایش هستند، به مکانی دعوت کرده و از آنها تقاضای کمک می‌کند آن‌هم به این دلیل که این قاتل مرتکب خلافی شده و شخصی را اشتباهی به قتل رسانده‌است.

مدت زمان این جلسه نمایشنامه‌خوانی 50 دقیقه است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این اجرا به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه