English

رئیس‌کل دادگستری فارس:

کلان‌شهر شیراز تبدیل به یک کارگاه شهرسازی شده است

رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه مردم قدردان خدمات مدیریت شهری شیراز خواهند بود، گفت: کلان‌شهر شیراز در حال حاضر یک کارگاه شهرسازی شده است و همه در حال کار و فعالیت هستند.

کلان‌شهر شیراز تبدیل به یک کارگاه شهرسازی شده است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، رئیس‌کل دادگستری استان فارس در بازدید از روند اجرای نوبت شب پروژه های عمرانی بزرگ مقیاس، از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در انتخاب شهردار نمونه و پرتلاش قدردانی و اظهار کرد: در بازدید از پروژه‌ها همواره این موضوع را در پیشگاه خداوند شاکر هستیم که در جای‌جای شهر حیات جاری است و در نقاط مختلف شهر اقدامات عمرانی در حال اجراست.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید کاظم موسوی گفت: کار و تلاش در پروژه‌های شهری به‌ صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد و تا تابستان آینده ثمره این اقدامات را به‌ ویژه تا اطراف حرمین مطهر شاهد هستیم.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس ادامه داد: ایستگاه آزادی یکی از مکان‌هایی بود که با مشکلاتی مواجه بود اما با همکاری شهرداری شیراز و ورود دادگستری کل استان فارس، مشکلات رفع شد و در حال حاضر شاهد اجرای یک کار بزرگ در این مکان هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی با بیان اینکه مردم قدردان خدمات شهرداری شیراز خواهند بود، گفت: کلان‌شهر شیراز در حال حاضر یک کارگاه شهرسازی شده است و همه در حال کار و فعالیت هستند و امید است این اقدامات همواره مستدام باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نظارت شورای اسلامی شهر بسیار ملموس است، تصریح کرد: مردم‌داری و توجه به مردم یکی از نقاط برجسته رئیس و اعضای شورای شهر شیراز است و با ارتباط قوی که این مجموعه با مردم دارد توجه به نقاط محروم یکی از شاخصه‌های شورای ششم است که برای ما چشمگیر و ملموس است.

رئیس شورای قضایی فارس تأکید کرد: نظارت قوی یکی از شاخصه‌های شورای ششم است و این موضوع از نقاط برجسته شورای اسلامی شهر در دوره ششم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی همچنین گفت: اصحاب رسانه، مطالبه گران و مدافعان حقوق عامه در استان هستند و همیشه کوچک‌ترین نقص را اعلام می‌کنند تا مسائل برطرف شود، پس بابیان نقد سازنده و صحیح باید تا جایی که شهر امکانات دارد و می‌شود برای شهر کار انجام داد و اقدامات را پیگیری کرد.

تلاش، صداقت و دلسوزی مهم‌ترین ویژگی شورای ششم و شهرداری شیراز است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در این بازدید تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی و عملیاتی در شهر در روند اجرا قرار دارد و این حوزه حاکی از سرزندگی و اقدامات بسیار ارزنده‌ای است که مجموعه مدیریت شهری برای آن در حال تلاش هستند و جای قدردانی دارد.

مصطفی بحرینی خاطرنشان کرد: برخی از افراد در شورا و یا مجموعه شهرداری اقدامات و کار آن‌ها کمتر دیده می‌شود و یکی از این مجموعه‌ها معاونت و مدیرکل حقوقی است که کار آن‌ها زیاد و تلاش بسیار اثرگذاری دارند و این موضوع را شاهد هستیم که دائماً با حوزه قضایی در ارتباط هستند و مشکلات و موضوعاتی که در مسیرهای قانونی با آن‌ها مواجه هستند همواره پیگیری آن صورت می‌گیرد و مجموعه قضایی استان به‌ صورت خاص و ویژه موضوعات را خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: ایستگاه آزادی یکی از ایستگاه‌هایی بود که با مشکل حقوقی مواجه بود اما به دستور رئیس‌کل دادگستری استان فارس مشکلات آن رفع شد.

بحرینی تأکید کرد: مهم‌ترین ویژگی شورای ششم و شهرداری فعلی کار بلدی اعضا و پرکار بودن، تلاش، صداقت و دلسوزی آن‌ها است.

 

موفقیت‌های مدیریت شهری حاصل همدلی و همراهی میان مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید اظهار کرد: اگر در مجموعه مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز موفقیت‌هایی وجود دارد، حاصل همدلی و همراهی میان مجموعه شورا و شهرداری شیراز است و شهرداری یک تیم هماهنگ، منسجم و همراه است که شهردار شیراز رهبر این تیم است.

سید ابراهیم حسینی با اشاره به اینکه تمام کارکنان ۱۳ هزارنفری شهرداری شیراز در حال تلاش و فعالیت هستند، از تمام مسئولین که در پیشبرد امورات شهری فعالیت دارند به‌ ویژه مجموعه قوه قضاییه قدردانی کرد.

گفتنی ست، ایستگاه آزادی فاز دوم خط ۲ مترو شیراز، مقصد چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس بود که با حضور تعدادی از مدیران و مسئولین استانی و شهری از روند اجرایی پروژه بازدید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه