English

وداع تلخ تنها تیم لیگ برتری فوتبال بانوان شیراز

کلان شهر بزرگ ایران با اینکه جز پنج شهر بزرگ کشور محسوب می شود، مملو از استعداد فوتبالی مرد و زن، ولی خالی از هیچگونه امکانات در شان نام بزرگش است.

وداع تلخ تنها تیم لیگ برتری فوتبال بانوان شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، اگر بگوییم فوتبال کلان شهر شیراز در نزول و سراشیبی قرار دارد بیراهه نگفتیم. کلان شهر بزرگ ایران با اینکه جز پنج شهر بزرگ کشور محسوب می شود، مملو از استعداد فوتبالی مرد و زن، ولی خالی از هیچگونه امکانات در شان نام بزرگش است.

فوتبالی که بار دیگر در طول این فصل نبود امکانات و تبعیض و ناعدالتی حداقل برای فوتبال بانوان این شهر و تنها تیم لیگ برتری شیراز را به رخ کشید.

شهری که دیگر هیچ‌ تیمی در سطح اول فوتبال کشور ندارد و تنها اندوخته آن هم محکوم به سقوط بود.

بله، آخرین نماینده فوتبال شیراز در لیگ برتر تیم فوتبال بانوان ایساتیس کران بود که آن تیم هم نتوانست در جدال سخت و نا برابر حداقل برای بقا توفیقی کسب کند، و علارغم شروعی خوبی که در نیم فصل اول داشت، نتوانست در میان تبعیض و عدم حمایت، خود را در لیگ برتر نگه دارد تا سرنوشت شوم فوتبال شیراز گریبان این تیم و دختران شیرازی هم بگیرد و همانند دیگر دختران فوتسالی شیراز در سالهای قبل  سقوطی تلخ  به دسته پایین تر  داشته باشد.

نکته جالب در هفته پایانی دست و دلبازی مسئولین فوتبال شیراز و استان در بازی تشریفاتی و  پایانی لیگ بود، جایی که پای رییس فدراسیون و دیگر مسئولین ورزشی و سیاسی هم به ورزشگاه حافظیه باز کرد و برای تیم میهمان و قهرمان این فصل لیگ بانوان  یعنی خاتون بم سنگ تمام گذاشتند و تیم قهرمان  لیگ بانوان این توفیق  را داشت که در ورزشگاه حافظیه جشن قهرمانی خود را خیلی با شکوه برگزار کند.

البته تیم‌ میزبان، دختران مظلوم و سقوط کرده شهر شیراز هم در میان بی توجهی همین مسئولین که فقط به هدف استقبال از رییس فدارسیون فوتبال و تجلیل از تیم قهرمان به ورزشگاه آمده بودند، بلاخره چشمشان برای اولین بار به برخی از همین مسئولین روشن شد.

 البته توفیق بزرگتر آنها زیارت و بازی در چمن سبز و طبیعی حافظیه بود، جایی که از اول فصل حسرت میزبانی یک بازی رسمی در این زمین را داشتند. ولی در فوتبال بی امکانات و محروم شیراز دختران لیگ برتری این شهر هیچ الویتی نداشتند تا تبعیض و ناعدالتی و نبود امکانات بار دیگر خود را در کلان شهر شیراز  نشان دهد.

شاید خیلی از همین مسئولین شیرازی که به هدف زیارت رییس فدراسیون و یا داشتن یک عکس یادگاری  در جشن قهرمانی تیم بمی به ورزشگاه حافظیه آمده بودند، اصلا قبل این‌ مسابقه اطلاعی نداشتند که شیراز هم‌ نماینده ای در لیگ برتر داشته و یا شاید تا پایان هم متوجه این موضوع نشدند و ورزشکاه را ترک کردند !!

دیگر اصلا مهم نیست یک اتفاق عادی دیگر در شهر شیراز رقم خورد و این تیم هم رفت در کنار دیگر تیم های سقوط کرده شیرازی !

به قول بزرگی دعای مسئولین گرفت: " هر چه تیم لیگ برتری کمتر، دردسر هم کمتر !"

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه