English

معاون استانداری فارس اعلام کرد؛

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان برای ۳۵ پروژه گردشگری فارس

معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس با اشاره به مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های گردشگری استان گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت برای ۳۵ پروژه گردشگری فارس در نظر گرفته‌ شده است.

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان برای ۳۵ پروژه گردشگری فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد فرخ زاده در حاشیه بازدید از اماکن تاریخی شیراز گفت: بی‌تردید با بازگشایی عمارت دیوان‌خانه به‌عنوان جاذبه جدید گردشگری پروژه لاینحل مخابرات بعد از سال‌ها تعیین تکلیف خواهد شد.

معاون استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سفر دوم ریاست جمهوری ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام برخی پروژه‌های ناتمام گردشگری استان مصوب شد.

فرخ زاده اتمام موزه منطقه‌ای شیراز را یکی دیگر از پروژه‌های دارای اولویت از محل تخصیص بودجه مصوب سفر ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: امید است به‌ زودی و تخصیص این اعتبارات بزرگ‌ترین موزه فارس به بهره‌برداری برسد.

او با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت برای ۳۵ پروژه گردشگری فارس در نظر گرفته‌ شده است گفت: این پروژه‌ها شامل سه موزه در استان فارس، چندین چشمه و احیای تعدادی از مساجد و بقاع متبرکه است و برای نمونه کار اجرای برخی از این پروژه‌ها مانند چشمه گلابی داراب به اتمام رسید و برخی دیگر نیز در دست اقدام است.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارتی استانداری فارس افزود: با اولویت‌بندی و تعریف این پروژه‌ها، در سال ۱۴۰۴ شاهد بهره‌برداری بیش از ۳۰ جاذبه گردشگری جدید در استان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه