English

معاون استانداری فارس اعلام کرد؛

۸ صبح، ساعت آغاز به کار کارکنان فارس طی ماه مبارک رمضان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت آغاز به کار کارکنان دستگاه های اجرایی و موسسات عمومی در ماه مبارک رمضان ۸ صبح خواهد بود و پایان ساعت کاری نیز مطابق با قوانین و مقررات مربوطه می باشد.

۸ صبح، ساعت آغاز به کار کارکنان فارس طی ماه مبارک رمضان
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محسن نعمتی در این رابطه اظهار داشت: تغییر ساعت آغاز به کار کارکنان با موافقت استاندار فارس و به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان از فضائل و برکات ماه شریف و نورانی رمضان صورت گرفته است.

وی با بیان این که تغییر ساعت کار کارکنان دولت از روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ خواهد بود، افزود: ساعت آغاز به کار کارکنان دولت در استان فارس در روزهای بعد از شب های قدر ساعت ۹ صبح تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان به گونه ای برنامه ریزی و نظارت داشته باشند که تغییر ساعت کاری هیچ گونه خدشه ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات به مراجعین به ادارات ایجاد نکند.

نعمتی تصریح کرد: بیمارستان ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک ها، بخش های عملیاتی دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، تامین کاهای ضروری و بخش عملیاتی خدمات پست باید طبق روال گذشته خدمات خود را ارائه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه