English

استاندار فارس:

حضور در پای صندوق های رای موثرترین راه برای مقابله با دشمنی دشمنان است

استاندار فارس گفت: شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای یکی از بهترین و موثرترین اقدامات برای مقابله با دشمنی دشمنان است.

حضور در پای صندوق های رای موثرترین راه برای مقابله با دشمنی دشمنان است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه، امروز ۱۱ اسفندماه با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران افزود: مردم ما می دانند که این همه هزینه‌ای که امروز دشمنان بر علیه کشور و منافع ملی می کنند طی ۴۵ سال گذشته و از بعد از انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و بنابراین مقابله با این دشمنی ها و ترفندها که علیه کشورمان اتخاذ کرده‌اند ایجاب می کند که ما هم هوشمندانه و همراه با هم در مقابله با این دشمنی ها تلاش کنیم.

وی ادامه داد: مردم امروز به کسانی رای خواهند داد و افرادی را انتخاب خواهند کرد که پیش از اینکه به فکر خود، خانواده و منافع شخصی خودشان باشند به فکر منافع ملی، مردم و کشور هستند.

مقام عالی دولت در فارس اضافه کرد: مردم به کسانی رای خواهند داد که هم تقوا را رعایت می کنند، هم دیانت دارند و هم در مسئولیتی که می خواهند بپذیرند متخصص هستند و مبارزه با فساد را سرلوحه کار و تصمیمات خود قرار داده و منافع ملی را بر منافع شخصی و خانوادگی ترجیح خواهند داد.

ایمانیه گفت: بنابراین تک تک این آرا می‌تواند سرنوشت کشور را به سمت خیر، صلاح، توسعه و پیشرفت پیش ببرد.

وی افزود: باید درود فرستاد به ارواح امام (ره) و شهدایی که این راه را باز کردند که مردم ایران بتوانند در تعیین سرنوشت خودشان دخالت کنند و موثرترین تصمیم گیرنده در این زمینه خود مردم باشند.

استاندار فارس ادامه داد: امروز و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز مردم ما به شکل باشکوه و پررنگ در صحنه حاضر خواهد بود و در جهت تعیین سرنوشت، تصمیم خود را خواهند گرفت.

ایمانیه، با اشاره به حضور خود در شعبه رای اولی ها افزود: انتخاب این شعبه برای حضور با این هدف است که نشان دهم که امید آینده کشور همین رای اولی ها و جوانانی هستند که سرنوشت آینده کشور را رقم خواهند زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه