English

جشن تکلیف سیاسی ۴هزار دانش آموز رای اولی‌ شیرازی برگزار شد

در آستانه انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، با حضور استاندار فارس، جشن تکلیف سیاسی ۴ هزار دانش‌آموز دختر رأی اولی در شیراز برگزار شد.

جشن تکلیف سیاسی ۴هزار دانش آموز رای اولی‌ شیرازی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، فرشید قاسمی در همایش و جشن بزرگ تکلیف سیاسی چهار هزار دانش آموز دختر رای اولی شیرازی در سالن شهید دستغیب شیراز اظهار داشت: در سطح استان فارس بیش از ۳۸ هزار دانش آموز رأی اولی داریم که امسال برای اولین بار در تعیین سرنوشت کشور موثر خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: این همایش در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند ماه و در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین دانش اموزان در شیراز و سایر شهرستان های استان فارس برگزار می شود.

قاسمی با تبریک اولین حضور دانش آموزان در پای صندوق های رای افزود: شما دانش آموزان شیرازی از جمله با استعدادترین و با هوش ترین دختران ایران هستید.

وی تصریح کرد: دانش آموزان رای اولی امسال برای اولین بار در سرنوشت کشور سهیم هستند و حق انتخاب دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس خاطر نشان کرد: امروز ایران جز ۱۲ کشور دارای صنعت هسته‌ای دنیاست و این افتخار بدست جوانان و دانشمند ایرانی حاصل شده است البته جمهوری اسلامی در بسیاری از حوزه های علمی پیشرفت کرده و جز برترین های دنیاست.

وی ادامه داد: دانش آموزان دختر و پسر استان فارس و شهر شیراز در ۱۱ اسفند با حضور پر رنگ خود پای صندوق های رای، هویت دختران و‌ پسران ایرانی را مشخص می کنند.

قاسمی اذعان کرد: انشاالله همه دانش آموزان رای اولی را در ۱۱ اسفند در حوزه‌های اخذ  آرا ملاقات خواهیم کرد.

وی اضافه کرد:یک صندوق رأی ویژه رای اولی ها نیز در شهر شیراز استقرار خواهد یافت تا دانش آموزان رای اولی‌ جشن سیاسی خود را تکمیل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد: حماسه ای که دانش آموزان و خانواده هایشان در یوم الله ۲۲ بهمن آفریدند با مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند تکمیل خواهد شد.

جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی‌ شیرازی

جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی‌ شیرازی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه