English

معاون استانداری فارس:

دشمن زندگی مردم را نشانه گرفته/ هیچ خللی در انتقال گاز به سمت شمال کشور رخ نداده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اقدام خرابکارانه در خط انتقال گاز را ناشی از عصبانیت استکبار از حضور مردم در صحنه دانست و برنامه دشمن را هدف گرفتن زندگی مردم برشمرد.

دشمن زندگی مردم را نشانه گرفته/ هیچ خللی در انتقال گاز به سمت شمال کشور رخ نداده است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، اسماعیل قزل سفلی در خصوص انفجار در خط لوله انتقال گاز گفت: هیچ خللی در کار انتقال گاز به سمت شمال کشور رخ نداده و در مصارف خانگی و صنعتی قطعی گاز نداریم.

وی گفت: حوالی ساعت یک و نیم بامداد امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ در حوالی منطقه موسوم به تنگ بخش قادرآباد شهرستان خرم‌بید، خط لوله سراسری انتقال گاز از جنوب فارس به سمت اصفهان هدف تعمدی و خرابکارانه تعرض قرار گرفته و خط انتقال گاز منفجر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: بلافاصله بعد از دریافت خبر همه عوامل اجرایی، فنی، انتظامی و امنیتی در سطح شهرستان وارد عمل شده و منطقه پنج شرکت گاز در استان فارس اقدام به بررسی و مهار آتش سوزی کرده و اکنون عملیات مهار آتش در حال اجرا است و بعد از آن عملیات ترمیم بلافاصله آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اتفاق نشان از این دارد که دشمنان از حضور مردم در صحنه انقلاب ناراحت‌ هستند و ضدانقلاب از حضور و حماسه بزرگ سیاسی ۲۲ بهمن به گونه‌ای عصبانی است که دست به اقدامات خرابکارانه و کور زده است و سعی دارند در زندگی و معیشت مردم اخلال ایجاد کند و از مردم انتقام بگیرد.

او اعلام کرد: با بررسی هایی که انجام شده هیچ خللی در امر گازرسانی برای مردم در مصارف خانگی و صنعتی ایجاد نخواهد شد.

قزل سفلی با بیان اینکه این اتفاق در امر گازرسانی به شمال کشور و به سمت استان اصفهان خللی وارد نکرده است، گفت: مسیر انتقال گاز در این خط اکنون مسدود و به خط دیگری که در موازات این خط قرار دارد منتقل شده است.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه این اتفاق خارج از محیط مسکونی رخ داده هیچ تلفات انسانی نیز ایجاد نشده و تا ساعتی دیگر عملیات ترمیمی هم انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه