English

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب ؛

بهره‌برداری ۲۶۹ پروژه گازرسانی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در دهه فجر سال ۱۴۰۲ ، بهره‌برداری از ۲۶۹ پروژه گازرسانی در سطح استان پهناور اصفهان آغاز می‌شود.

بهره‌برداری ۲۶۹ پروژه گازرسانی در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، با اعلام این خبر، اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و تلاش کارکنان این شرکت، بار دیگر شاهد دستاوردهای جدید و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی در ادامه، بیان داشت: علاوه بر این تعداد پروژه‌های گازرسانی، می‌توان به آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های افزایش ظرفیت ایستگاه‌های تقلیل فشار CGS نایین و کوهپایه و احداث و نصب 2 ایستگاه تقلیل فشار مربوط به طرح جامع اصفهان به‌عنوان طرح‌های زیرساختی این شرکت نیز، اشاره کرد.

عسکری ادامه داد: بهره‌برداری از 269 پروژه گازرسانی در دهه فجر امسال در این شرکت با اعتباری بالغ بر یک هزار و 480 میلیارد تومان انجام خواهد شد که از این تعداد، می‌توان به گازرسانی به واحدهای تولیدی جاده ابوزیدآباد آران و بیدگل، شهرک صنعتی برزک کاشان، روستای اسدآباد بالا و صدها پروژه مهم قابل بهره‌برداری دیگر اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به بهینه‌سازی موتورخانه‌های مشترکین در سطح استان اصفهان، نصب و راه‌اندازی ایستگاه CGS با ظرفیت 50 هزار و ایستگاه TBS با ظرفیت 20 هزار مترمکعبی روستای مبارکه از توابع تیران و همچنین عملیات افزایش ظرفیت ایستگاه CGS قهی از توابع کوهپایه از 5 هزار به 20 هزار مترمکعب بر ساعت را از جمله پروژه‌های شاخص قابل بهره‌برداری در ایام دهه فجر سال‌جاری عنوان کرد.

عسکری با اشاره به توزیع سالانه حدود 22 میلیارد مترمکعب گازطبیعی در سطح استان، اظهار داشت: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت، بهره‌مندی 5 میلیون و 500 نفر جمعیت استان در هر سه بخش خانگی، صنعتی و عمومی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان، بیان داشت: در حال حاضر، 100 درصد شهرهای استان، معادل 114 شهر و 1516 روستا و مزرعه از نعمت گازطبیعی بهره‌مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه