English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

نقش نیروی انتظامی در پایداری و استمرار جریان گاز بی بدیل است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در دیداربا فرمانده نیروی انتظامی استان گفت:نقش نیروی انتظامی در پایداری و استمرار جریان گاز موثر و بی بدیل است.

نقش نیروی انتظامی در پایداری و استمرار جریان گاز بی بدیل است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان و فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد، راههای تقویت همکاری های فی مابین در زمینه حفاظت از تاسیسات گازرسانی مورد بررسی قرار گرفت.

ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در این نشست که به میزبانی نیروی انتظامی استان برگزار شد ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه بدون امنیت پیشرفت در هیچ عرصه ای امکان پذیر نیست، گفت: فعالیت در عرصه  خدمات رسانی، با سختی ها و مشکلاتی همراه است که با تلاش می توان این مشکلات را حل کرد اما بدون امنیت که توسط نیروی های نظامی وانتظامی تامین می شود هیچ گونه فعالیتی در این عرصه امکان پذیر نیست.

وی، ضمن تشکراز همکاری نیروی انتظامی و صیانت از تاسیسات گازرسانی به منظور استمرار و پایداری جریان گاز را با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل های بالای نیروی انتظامی بسیارمهم دانست.

عسکری، با تاکید بر اینکه همگی افراد نسبت به تامین امنیت کشور مسئول و موظف هستیم، از غیورمردان نیروی انتظامی به ویژه حافظان امنیت در استان اصفهان قدردانی کرد و افزود: صلابت و از خودگذشتگی نیروهای انتظامی موجب ناامیدی دشمنان این سرزمین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، اظهار داشت: درحال حاضر بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب گاز، بیش از 3هزار ایستگاه گاز رسانی برای بهره مندی 17هزار و 500 واحد صنعتی و کشاورزی و یک میلیون و 980 هزار مشترک شهری و روستایی، تنها در این استان اجرایی شده است یکی از خدمات مهم نظامی اسلامی می باشد.

وی، با اشاره به اینکه نقش نیروی انتظامی در حوزه استراتژیک پدافند غیر عامل بسیار موثر است، اظهار داشت: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

درادامه سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان نیز ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و همچنین تشکر از خدمات وسیع و مطلوب گازرسانی در سطح استان،آمادگی خود را در زمینه همکاری و مرتفع نمودن درخواست های این شرکت بویژه در زمینه حفاظت و تامین امنیت تاسیسات گازرسانی و موارد مرتبط دیگر اعلام نمود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: با حفظ امنیت همچنان فعالان حوزه خدمات و تولید به فعالیت و پیشرفت خود ادامه دهند و موجبات سربلندی بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

سردار میر حیدری، گفت: پرسنل نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم، از هیچ گونه جهاد و ایثاری دریغ نمی ورزند.

این مقام انتظامی افزود: نیروهای خدوم انتظامی با تلاش شبانه روزی سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در جامعه دارند که در سایۀ امنیت پایدار جامعه، خدمات رسانی و سایر فعالیت های اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و... معنا یافته و تحقق می یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه