English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

اجرای ۳۳۹ کیلومتر شبکه گازرسانی در ۶ ماهه نخست امسال در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۳۳۹ کیلومتر شبکه گازرسانی در شرکت گاز استان اصفهان اجرا شده است.

 اجرای ۳۳۹ کیلومتر شبکه گازرسانی در ۶ ماهه نخست امسال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری گفت: با همت و تلاش‌های انجام شده در این شرکت در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۳۳۹ کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه در سطح استان اجرا شده است.

وی افزود: درهمین مدت، بیش از ۶ هزار انشعاب نصب‌شده که از این تعداد بیش از 5 هزار انشعاب شهری و حدود ۱۲۰۰ انشعاب روستایی نیز در سطح این استان بوده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: به جهت بهره‌مندی مشترکان از نعمت گاز طبیعی، ۲۱ هزار مشترک، اشتراک‌پذیری شده‌اند که از این تعداد، بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ اشتراک شهری و بیش از ۳ هزار اشتراک روستایی نصب شده است.

عسکری گفت: به جهت تحقق شعار سال در راستای مهار تورم و رشد تولید، به بیش از ۴۰ واحد تولیدی مطابق مصوبه شورای اقتصاد، گازرسانی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر، ۱۱۴ شهر و بیش از ۱۵۰۰ روستا و مکان مزرعه در سطح استان اصفهان به گاز دسترسی دارند و ماموریت و رسالت این شرکت، تامین گاز طبیعی ایمن و پایدار مشترکان خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی این استان پهناور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه