English

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

انتخابات، یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران را انتخابات عنوان کرد و با تشریح دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف، افزود: امروز روح مواسات، برادری و پیوندهای ایمانی به برکت نظام انقلاب اسلامی در جامعه رشد پیدا کرده است.

انتخابات، یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حجت الاسلام و المسلمین "علیرضا ادیانی" در نشست صمیمی با گروه های مرجع و ذی نفوذ استان فارس که در شهر شیراز برگزار شد، اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکرم که در این ایام مبارک ماه رجب، ماه مغفرت و ماه آغاز سیر و سلوک بندگان الهی در جمع شخصیت های برجسته و انسان های تأثیرگذار جامعه در رخدادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستم.

وی با اشاره به فرا رسیدن زمان انتخابات در کشور، افزود: یکی از اساسی ترین موضوع های روز کشور انتخابات است که بسیار تعیین کننده می باشد و می تواند با درایت و سرانگشتان تدبیر شما این کشور را به نقطه کمال خود برساند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: قبل از انقلاب اسلامی، مردم ایران چیزی به عنوان رأی و صندوق رأی نمی شناختند و به معنای واقعی کلمه هیچ دخالتی در تعیین سرنوشت خود نداشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تصریح کرد: این انقلاب اسلامی ایران بود که با بهای سنگینی که پرداخت کرد و تقدیم چندین هزار شهید گرانقدر، نظام انقلاب اسلامی ایران را به تثبیت رساند.

وی یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران را انتخابات عنوان کرد و با تشریح دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف، افزود: امروز روح مواسات، برادری و پیوندهای ایمانی به برکت نظام انقلاب اسلامی در جامعه رشد پیدا کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را جمهوری دانست و گفت: جمهوری به معنای نقش آفرینی قانونمند مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: مردم عامه نگاهشان به شما عزیزان و سران و بزرگان طوایف است و جایگاه شما در بین مردم بسیار مهم و تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه امروز همه کفر در برابر همه اسلام صف آرایی کرده است، گفت: دشمنان با دیدن اقتدار ایران اسلامی، سراسیمه می شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه کسانی که با انتخابات مخالف هستند، مخالف اسلام و نظام انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: به فضل الهی همگان نابودی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را خواهیم دید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه