English

نخستین خط تولید پارک فناوری سلامت شیراز به بهره برداری رسید

نخستین خط تولید پارک فناوری سلامت شیراز در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره برداری رسید.

نخستین خط تولید پارک فناوری سلامت شیراز به بهره برداری رسید
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهاشم هاشم‌پور رییس پارک فناوری سلامت شیراز گفت: نخستین خط تولید پارک فناوری سلامت شیراز با مساحت ۳۰ مترمربع و صرف چند میلیارد تومان هزینه راه اندازی شد و با استانداردهای لازم و دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو، آغاز به کار کرده است.

هاشم‌پور افزود: پارک فناوری سلامت شیراز، با دارا بودن سه فضای کارگاهی، امکان راه اندازی پنج خط تولید دیگر را در آینده دارد.

معاون توسعه فناوری سلامت پارک فناوری سلامت شیراز نیز گفت: هم اکنون یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری سلامت، از خط تولید راه اندازی شده برای تولید محصولات نیمه جامدات بهره می برد.

سید نور الدین فرجی افزود: این شرکت در خط جدید راه اندازی شده، فرآورده موضعی تسکین درد را در قالب پماد و در حجم های مختلف تولید می کند.

او بیان کرد: امکان استفاده سایر شرکت های دانش بنیان و واحد‌های فناور و نوآور، از این خط تولید نیز به صورت تولید مشارکتی فراهم است.

معاون توسعه فناوری سلامت پارک فناوری سلامت شیراز اعلام کرد: این نخستین خط تولید محصولات حوزه سلامت است که در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره برداری می رسد.

نخستین خط تولید پارک فناوری سلامت شیراز، با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسوولان و مدیران ارشد دانشگاه به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه