English

شهردار منطقه ۳ شیراز خبر داد؛

بهره‌برداری و آغاز عملیات ۳۱ پروژه در دهه مبارک فجر

شهردار منطقه سه شیراز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۱ پروژه عمرانی و زیر ساخت‌های شهری با اعتباری افزون بر ۶۰۶ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر عملیاتی و اجرا می شود.

بهره‌برداری و آغاز عملیات ۳۱ پروژه در دهه مبارک فجر
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سید محمد جواد افضلی امروز در‌ سلسله نشست‌های روایت امید با موضوع تشریح، بهره برداری  و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری منطقه سه اظهار داشت: منطقه ۳ شهرداری شیراز در زمینی به مساحت هزار و ۸۰۰ هکتار که بر اساس آمار سال گذشته جمعیت این منطقه ۳۵۰ هزار نفر، از شمال به دروازه قرآن و محله سعدیه، از جنوب به میدان ولیعصر و خیابان تختی، از غرب به دروازه اصفهان و حافظیه و از شرق به بزرگراه سرداران محدود می‌شود.

وی گفت: منطقه سه با ۲۲ مرکز گردشگری، از جمله آثار تاریخی و گرانبها مانند حافظیه، سعدیه، دروازه قرآن، باغ‌های ملی و جهان‌نما، بابا کوهی و ... نگین شهر شیراز محسوب می‌شود و از این جهت حائز اهمیت فراوانی است.

افضلی از بودجه عمرانی ۳۷۰۰ میلیاردی در سال جاری در منطقه سه شهرداری شیراز خبر داد، و گفت: برای دهه فجر سال جاری، ۲۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۴۸۱ میلیارد تومان کلنگ زنی و ۱۱ پروژه به ارزش ۱۲۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری هستند.

معاون عمرانی شهرداری منطقه سه در ادامه این نشست افزود: پروژه لوله‌گذاری دروازه قرآن، برطرف کردن مشکل شبکه آب و فاضلاب، برق، فیبرنوری و لوله‌گذاری ۲ هزار متری، احداث سیل بند، اجرای ۷ پروژه محرومیت‌ زدایی در شهرک سعدی، احداث پارک جدید در کوهستان نور، پیاده راه‌سازی برای معلولان و اقشار مختلف از دیگر فعالیت‌های اجرایی این منطقه است.

بهنام جعفری بیان داشت: احداث پارک ویژه بانوان در شهرک سعدی، ایجاد سالن چند منظوره ورزشی در محله زیبا شهر و نیز آسفالت معابر از دیگر پروژه های منطقه سه شهرداری شیراز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه