English

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

اعزام ۲ تیم تخصصی و فوق تخصصی از شیراز به کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از اعزام دو تیم تخصص و فوق تخصصی این دانشگاه به کرمان در پی حادثه تروریستی خبر داد.

اعزام ۲ تیم تخصصی و فوق تخصصی از شیراز به کرمان
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سید وحید حسینی در نشست ستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر گفت: تیم نخست تخصص و فوق تخصصی دانشگاه بلافاصله بعد از حادثه کرمان اعزام شدند.

وی افزود: تیم دوم اعزام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامل پزشکان متخصص و فوق تخصص و کادر پرستاری است که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کرمان به مراجعان و مجروحان این حادثه، خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهند. 

حسینی با بیان اینکه تاکنون ۸ پزشک متخصص و ۳۰ نفر پرستار بخش‌های مراقبت‌های ویژه «ICU» و اتاق عمل به بیمارستان‌های کرمان اعزام شده‌اند، افزود: پزشکان متخصص اعزامی شامل ۲ جراح تروما، ۲ جراح عروق، ۲ جراح ارتوپد، یک جراح اطفال و یک جراح مغز و اعصاب می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده انتظامی استان فارس برای همکاری با مجموعه سلامت در اعزام هوایی تیم‌های تخصصی و فوق تخصصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان نیز، قدردانی کرد.

حسینی همچنین از آماده باش تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی استان فارس برای پذیرش و خدمت رسانی به مجروحان این حادثه تروریستی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه