English

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس مطرح کرد؛

نمایشگاه گردشگری پارس، سفری بی نظیر به دل تاریخ و فرهنگ ایران

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: حقیقتا این نمایشگاه سفری بی نظیر به دل تاریخ و فرهنگ غنی کشور عزیزمان ایران می باشد.

نمایشگاه گردشگری پارس، سفری بی نظیر به دل تاریخ و فرهنگ ایران
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، پیرامون اهمیت و جایگاه برگزاری نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی گفت: امروزه گردشگری از طریق ایجاد شغل و کسب درآمد صادراتی به یک عامل اصلی پیشرفت کشورها و توسعه زیر ساختهای آنها تبدیل شده‌است.

محسن نهاوندی ادامه داد: طی شش دهه گذشته گردشگری یک توسعه و تنوع پیوسته را تجربه کرده و به یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های اقتصادی در جهان تبدیل شده‌است.

وی افزود: نمایشگاه گردشگری پارس یک آیینه تمام نما از فرهنگ، هنر و تاریخ یک ملت می باشد که با وجود تفاوت ها در آداب و رسوم در کنار یکدیگر جمع شده اند تا علاوه بر تاکید بر اصل اتحاد و یکپارچگی بار دیگر تاریخ و فرهنگ غنی میهن عزیزمان ایران را به معرض دید قرار دهند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس با اشاره به حضور مهمانان خارجی از بیش از ده کشور دنیا در این رویداد تصریح کرد: رسالت اصلی این نمایشگاه توسعه و رونق صنعت گردشگری می باشد و حضور مهمانان از اقصی نقاط دنیا این فرصت را فراهم می آورد که هرچه بیشتر و بهتر تاریخ، فرهنگ و هنر ایرانیان را به جهان معرفی نماییم.

نهاوندی در ادامه سخنان خود ضمن معرفی اقسام مختلف گردشگری بیان داشت که نمایشگاه ها نیز یکی از اقسام مهم و اساسی در صنعت گردشگری می باشند و باید توجه بسیار ویژه در این حوزه صورت پذیرد.

وی افزایش عنواین نمایشگاهی یکسال گذشته در شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس را یادآور شد و  اظهار داشت: با توجه ویژه که نسبت به تخصصی تر کردن عناوین نمایشگاهی در دستور کار شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس قرار گرفت خوشبختانه این مجموعه تا پایان سال به رکورد برگزاری حدود ۹۵ عنوان نمایشگاهی در یک سال خواهد رسید که این امر سهم به سزایی در توسعه صنعت گردشگری استان داشته و خواهد داشت.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس این نمایشگاه را یکی از مهمترین رویداد های فرهنگی استان فارس دانست و از تلاش های دستگاه های متولی برگزاری این نمایشگاه قدردانی و تشکر کرد و بیان داشت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ده هزارمترمربع در قالب ۵۰۰ غرفه نمایشگاهی و تعدادی سیاه چادر که معرف فرهنگ غنی عشایری است در حال برگزاری است.

نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و نمایشگاه صنایع دستی از امروز ۱۳ الی ۱۶ دیماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس میزبان عموم خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه