English

هسته‌ اولیه‌ مجمع خیرین تأمین داروی فارس تشکیل شد

طی نشستی به‌ میزبانی مدیریت سرمایه‌ گذاری و امور اقتصادی دانشگاه شیراز و با حضور برخی از مسؤولان دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خیرین؛ هسته‌ اولیه‌ «مجمع خیرین تهیه و تدارک دارو در استان فارس» تشکیل شد.

هسته‌ اولیه‌ مجمع خیرین تأمین داروی فارس تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مدیر سرمایه‌گذاری دانشگاه شیراز در حاشیه این مراسم با بیان این مقدمه که سازمان‌ها و کسب‌وکارها فراتر از مسائل اقتصادی نسبت به جامعه، محیط‌ زیست، بهبود زندگی و سلامت کارکنان، شهروندان و سایر ذی‌نفعان مسئولیت دارند و مسئولیت‌ پذیری اجتماعی تعهداتی است که سازمان‌ها در برابر جامعه دارند، اظهار کرد: در همین راستا دانشگاه شیراز با همکاری سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز درصدد تشکیل هسته اولیه «مؤسسه خیران تهیه و تدارک دارو در استان فارس» است. 

محمدحسین رونقی توضیح داد: دانشگاه شیراز با استفاده از حوزه‌های دانشی مرتبط و به‌ کارگیری منابع موجود در این طرح مشارکت دارد. 

به گفته‌ی وی، در این جلسه مقرر گردید این مؤسسه خیریه متعهد ‌شود تا در چارچوب قوانین و ضوابط کشور در راستای تأمین داروهای ضروری برای محرومان و نیازمندان و بیماران مبتلا به انواع بیماری‌ها به‌ ویژه بیماری‌های صعب‌العلاج در جامعه‌ی ایران فعالیت کند. 

مدیر سرمایه‌گذاری دانشگاه شیراز هدف از تأسیس مؤسسه خیران تهیه و تدارک دارو در استان فارس ارائه‌ی حمایت و کمک به افرادی است که به دلایل اقتصادی، اجتماعی و سلامتی، قادر به تأمین هزینه دارو نیستند. 

وی افزود: تصویب اساسنامه و طرح راهبردی این مؤسسه بعد از اعمال نظر افراد ذی‌صلاح و اصلاحات ساختاری برای جلسه بعد موکول شده است.

گفتنی‌ست، پرویز رستم‌زاده (معاون اداری مالی دانشگاه شیراز)، محمدهادی صادقی (عضو هیأت‌علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز)، محمدحسین رونقی (مدیر سرمایه‌ گذاری دانشگاه شیراز)، محمد جواد راعی (معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز)،حسین نیک‌نهاد (استاد داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز)، الهام کریمیان (مدیر دارو و فرآورده‌های بیولوژیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز)، حمیدرضا قاسم‌پور (معاون مجمع خیرین تأمین سلامت فارس)، علی آقامحمدی (عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام) و حجه‌الاسلام‌ حدائق در این جلسه حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه