English

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد؛

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات اجرایی پل بزرگراه مرودشت _ درودزن

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات اجرایی پل بزرگ بزرگراه مرودشت _ درودزن که بر روی رودخانه کر واقع گردیده تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده به زودی عملیات اجرایی به اتمام می رسد و مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات اجرایی پل بزرگراه مرودشت _ درودزن
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمودرضا طالبان، امروز ۶ آذرماه در بازدید از عملیات چهار خطه کردن محور مرودشت – درودزن افزود: با توجه به اینکه این محور به طول ۴۵ کیلومتر قسمتی از راه ارتباطی شهرستانهای مرودشت و اقلید بوده و همچنین تعداد زیاد روستاهای حاشیه این مسیر که از قطب های مهم کشاورزی استان فارس محسوب می شوند باعث گردیده این محور از ترافیک بالایی برخوردار باشد و یکی از محورهای پرحادثه استان به حساب می آید.

طالبان با بیان اینکه به همین دلیل عملیات چهار خطه کردن مسیر از چند سال قبل در برنامه کاری اداره‌ کل راه و شهرسازی فارس قرار گرفته است، افزود: علی‌رغم کمبود اعتبارات عملیات بهسازی و ۴ خطه کردن حدود ۳۷ کیلومتر از مسیر فوق به اتمام رسیده و در حال بهره‌برداری است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خاطر نشان ساخت: ادامه عملیات اجرایی چهارخطه کردن محور فوق توسط پیمانکار در دست اجراست و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و به موقع به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه