English

فرمانده انتظامی مرودشت:

هکر ۱۷ ساله در فارس به دام پلیس فتا افتاد

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: نوجوان ۱۷ ساله‌ای که اقدام به هک صفحه اینستاگرام و جعل عنوان کرده بود توسط پلیس فتا شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شد.

هکر ۱۷ ساله در فارس به دام پلیس فتا افتاد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ فرشید زینلی، در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده ای قضایی مبنی بر هک یکی از شبکه های اجتماعی یک شهروند، ردیابی و شناسایی عامل دسترسی غیرمجاز، در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارشناسان پلیس فتای این شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی ضمن بازگردانی صفحه شاکی، متهم موردنظر که دوست و همکلاس شاکی بود شناسایی و با هماهنگی قضایی به این پلیس احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: این متهم که دختری ساله بود در مواجهه با مدارک و مستندات موجود بیان کرد:با استفاده از برخی برنامه های رایانه‌ای، به‌ تمامی تصاویر و اطلاعات قربانی دسترسی و با انجام تغییرات، دسترسی ادمین اصلی و صاحب صفحه را به طور کامل قطع کرده است.

سرهنگ زینلی از تحویل متهم به دادسرا گفت و خاطر نشان کرد: مجرمان سایبری که فضای مجازی را بستر مناسبی برای دستیابی به اهداف خود قرار می‌دهند، آگاه باشند کارشناسان پلیس فتا ردپای آنان را در فضای مجازی شناسایی و با اینگونه جرائم برخورد خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه