English

استاندار فارس:

گفتار عالمانه و عملکرد هوشمندانه از ویژگی بارز بانوان ایرانی است

استاندار فارس در دیدار صمیمی با برخی از بانوان تاثیرگذار استان گفت: گفتار عالمانه و عملکرد هوشمندانه از ویژگی بارز بانوان ایرانی است، لیکن از زنان و دختران جمهوری اسلامی جز این هم توقع نمی‌رود.

گفتار عالمانه و عملکرد هوشمندانه از ویژگی بارز بانوان ایرانی است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه در دیدار صمیمانه با برخی از بانوان تاثیرگذار استان گفت: در این جلسه صحبت‌‌های عالمانه و در سطوح بالایی را از بانوان شنیدم، لیکن از زنان و دختران جمهوری اسلامی ایران جز این هم توقع نمی‌رود و امیدوارم بتوانید نقش شایسته خود را در جامعه اسلامی ایران به‌خوبی به نمایش بگذارید.

 استاندار فارس با تاکید بر اینکه شایستگی بانوان بیش از حد فعلی است، اظهار کرد: طبق گزارش دریافتی از مدیر کل بانوان استانداری فارس ۱۱۱۹ نفر از بانوان رئیس اداره هستند و ۱۵۴ نفر دیگر در قالب معاون مدیر کل یا معاون اداره در حال فعالیت است.
 
 وی در ادامه به سخنان مطرح‌شده از سوی برخی حاضران اشاره کرد و گفت: تشکیل شبکه جوانان و نوجوانان اقدام بسیار ارزشمندی است به مراتب گروه‌های همسان اثرگذاری بیشتری نسبت به سایرین دارند؛  لذا شبکه‌های تشکیل شده به صورت جدی و همه‌جانبه حمایت شوند.

 ایمانیه هدف از برگزاری این قبیل نشست‌ها را جمع‌بندی مسائل و موارد موجود و ارائه آن به ریاست محترم جمهور و هیئت دولت عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا حجم ریالی وام مشاغل خانگی را در سال جاری افزایش دهیم.

 وی افزود: فارس همواره مهد گردشگری و صنایع‌دستی بوده است. برای رسیدن به جایگاه حقیقی خود باید همه ظرفیت‌ها فعال و به صورت هم‌افزا در کنار یکدیگر قرار گیرند.

 استاندار فارس در ادامه درباره ورزش قهرمانی و حمایت از آن گفت: قطعا موافق ورزش قهرمانی و ورزش همگانی هستم؛ با چنگ و دندان باید ورزشکاران خود را نگه داریم؛ ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده تا به ورزشگاه حجاب شیراز اختصاص یابد و پس از تعمیرات آن از طریق مدیریت بخش دولتی در اختیار ورزش بانوان قرار گیرد.

 وی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی خود را مامور کرد تا زمینه‌های استفاده از ورزشگاه شهید سلیمانی شیراز به صورت یک روز در میان برای بانوان فراهم شود.

 نماینده عالی دولت در استان فارس در انتها به سفر قریب‌الوقوع ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان فارس اشاره و اظهار کرد: در این سفر و در حضور ریاست محترم جمهور ۵۵۰ هزار میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری به امضا می‌رسد که هدف از آن رشد تولید، کاهش تورم و ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی جدید است.
 
در ابتدای این جلسه، تعدادی از بانوان تاثیرگذار استان در شاخه‌های گوناگون به بیان مطالب خود پرداختند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه