English

رئیس مرکز اورژانس خبر داد:

خدمت رسانی اورژانس فارس به ۸۵۶ زائر حسینی در ۱۲ روز گذشته

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از امدادرسانی امدادگران اورژانس ۱۱۵ فارس به ۸۵۶ زائر حسینی، در مدت ۱۲ روز گذشته در مرزهای کشور خبر داد.

خدمت رسانی اورژانس فارس به ۸۵۶ زائر حسینی در ۱۲ روز گذشته

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدجواد مرادیان، رئیس مرکز اورژانس فارس با اعلام این خبر گفت: از روز سی ام مرداد تا کنون، چهار گروه عملیاتی اورژانس ۱۱۵ فارس، برای پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی به مرزهای کشور اعزام شدند.

او با بیان اینکه دو گروه از تکنسین های اورژانس ۱۱۵ فارس در مرز شلمچه در استان خوزستان و دو گروه نیز در مرز مهران در استان ایلام مستقر شده اند، افزود: تا کنون و در مدت ۱۲ روز استقرار شبانه روزی، امداد رسانی به ۸۵۶ زائر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با تلاش امدادگران اورژانس فارس صورت پذیرفته است. 

رئیس مرکز اورژانس فارس با اشاره به حضور امدادگران این مرکز در ۴۶ مأموریت اعزام به مراکز درمانی که ۱۳ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، ادامه داد: ۸۱۰ مورد از خدمت رسانی به زائران حسینی نیز به صورت درمان در محل انجام شده که ۱۲۲ مورد، مربوط به گرمازدگی بوده است. 

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حال حاضر ۲۴ امدادگر اورژانس فارس، به همراه یک کارشناس فناوری اطلاعات و یک کارشناس تجهیزات پزشکی؛ با کمک چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، در کنار دیگر تلاشگران اورژانس کشور در حال خدمت رسانی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در مرزهای کشور هستند و تا پایان مراسم همراه با زائران آن حضرت خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه