English

استاندار فارس:

لزوم حمایت مجمع خیرین تعلیم و تربیت از بازماندگان از تحصیل

رئیس شورای آموزش و پرورش استان به موضوع بازماندگان از تحصیل اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین تعلیم و تربیت، به ادامه تحصیل افراد علاقمند که به دلیل مباحث مالی از تحصیل محروم شده‌اند کمک کند.

لزوم حمایت مجمع خیرین تعلیم و تربیت از بازماندگان از تحصیل
به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه، در یکصد و پنجاه و نهمین شورای آموزش و پرورش استان، بر ضرورت تسریع در حل مشکلات سخت‌افزاری مدارس با استفاده از بودجه‌های ملی و استانی، ظرفیت مجمع خیرین، شهرداری‌ها و همچنین قانون مولد سازی املاک سازمان‌ها تاکید کرد و افزود: تدابیر لازم برای تامین سرویس مدارس با هدف ارتقاء سطح ایمنی دانش آموزان و همچنین تعرفه مقرون به صرفه هم برای والدین و هم برای رانندگان اتخاذ شود.
 
 استاندار فارس بر لزوم آماده‌سازی مدارس و تامین فضاهای مورد نیاز آموزش و پرورش دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید تاکید کرد و افزود: در حد امکانات استانی موارد را تامین و در صورت نیاز از طریق وزارت متبوع مراتب را پیگیری نمایید و چنانچه لازم است جلسه ای با وزیر محترم آموزش و پرورش داشته باشیم.
 
 وی، خواستار تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در آموزش‌های پرورشی دانش آموزان شد و افزود: اقدامات مربوط به این حوزه می‌بایست عمیق، با تدبیر و در دراز مدت انجام شود؛ فعالیت های ایجابی با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی انجام گردد.
 
 ایمانیه به فصل نقل و انتقالات در آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در جابجایی‌ها، همکاران باید احساس کنند هیچ تبعیضی در کار نیست و لازم است با تدبیر و استفاده از سایر روش‌ها هیچ کلاسی از ابتدای سال جدید بدون معلم نباشد.
 
 رئیس شورای آموزش و پرورش استان به موضوع بازماندگان از تحصیل نیز اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین تعلیم و تربیت، به ادامه تحصیل افراد علاقمند که به دلیل مباحث مالی از تحصیل محروم شده‌اند کمک کند.
 
 در پایان این جلسه از دانش آموز فرینا فرمنش؛ دارنده مدال طلا و مقام اول المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور تقدیر شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه