English

مدیر امور شعب بانک کشاورزی:

۸۱ درصد مطالبات گندمکاران فارس پرداخت شد

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان فارس گفت: تا کنون ۸۱ درصد از مطالبات گندمکاران این استان بابت خرید تضمینی گندم از سوی دولت، توسط این بانک تامین اعتبار و پرداخت شده است.

۸۱ درصد مطالبات گندمکاران فارس پرداخت شد

 به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد حسن رزاق منش تصریح کرد: از مجموع کل ۱۰۰ هزار میلیارد ریال بهای گندم تا کنون ۸۱ هزار میلیارد ریال به حساب کشاورزان پرداخت شده است. 

مدیر امور شعب بانک کشاورزی فارس با بیان اینکه وجوه پرداخت شده به حساب گندمکاران به ازای قسمتی از خرید تضمینی ۸۷۵ هزار تن محصول بوده است، اظهار کرد: از آغاز فصل خرید گندم تا کنون ۳۹ هزار و ۷۵۰ کشاورز محصول خود را تحویل مراکز خرید داده اند که روند پرداخت بهای گندم آن در دست انجام است.

رزاق منش با اذعان به اینکه تسریع در پرداخت ارزش محصول دریافتی از گندمکاران، موجب جلب اعتماد و اطمینان مضاعف کشاورزان می شود، ابراز کرد: گندم یک محصول راهبردی و یکی از مهمترین کالاها در جهت تأمین امنیت غذایی است، به طور ویژه تأمین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت سریع مطالبات و ۱۰۰ درصدی گندمکاران را دنبال می کنیم.  

 او یادآور شد: بانک کشاورزی بر اساس فهرست تایید شده اداره کل غله و خدمات بازرگانی اقدام به واریز بهای گندم به حساب بانکی کشاورزان گندمکار می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه