English

فرمانده انتظامی شیراز خبر داد؛

انهدام اعضای باند سارقان در شهر "صدرا"

فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو با اعتراف به ۶۰ فقره سرقت خبر داد.

انهدام اعضای باند سارقان در شهر "صدرا"

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ فرج شجاعی در این باره بیان کرد: در پی وقوع سرقت‌های اخیر از اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو، ماموران انتظامی شهرستان شیراز با انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند یک باند متشکل از ۵ سارق را در شهر صدرا شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۶۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو در شهر صدرا اعتراف کردند، گفت: در تحقیقات تکمیلی ۳ نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ابزار آلات، سنگ فرز، دریل، یک عدد شاه کلید جهت بازکردن درب‌های خودروها، اتصالات مربوط به باغ شهری ها و ...  کشف شد.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: اگر از شهروندان سرقت مشابه در شهر صدرا و باغ شهری‌های اطراف آن صورت گرفته شده است جهت پیگیری به پایگاه تجسس پلیس واقع در شیراز میدان گل سرخ بلوار شیرودی طبقه فوقانی کلانتری ۲۰ گلسرخ مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه