English

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد؛

انهدام باند سارقان به عنف در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از انهدام باند ۶ نفره سارقان به عنف در کلانشهر شیراز و کشف اموال مسروقه به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

انهدام باند سارقان به عنف در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فارس در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه و کیف توسط راکب و سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر شیراز، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پایگاه جنوب با انجام تحقیقات علمی، فنی و بررسی صحنه های وقوع جرم ۶ متهم را در این زمینه شناسایی و طی دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

حبیبی بیان کرد: در بازجویی های انجام شده مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و سلاح سرد با پوشاندن صورت خود بوسیله ماسک و عینک هنگام تاریکی هوا در معابر خلوت اقدام به ۵۳ فقره سرقت به عنف از شهروندان کرده و اموال مسروقه را نیز به ۲ نفر مالخر فروخته اند.

او خاطرنشان کرد: در ادامه با انجام اقدامات فنی و تخصصی ۲ نفر مالخر نیز شناسایی، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه شامل: ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲۵ عدد کیف، یک دستگاه موتورسیکلت، ۳ تیغه سلاح سرد، ماسک، عینک و تعدادی مدارک شناسایی و کارت عابر بانک به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: شهروندان حتی الامکان سعی کنند هنگام تاریکی هوا به تنهایی در کوچه‌های خلوت تردد نکنند و در صورتیکه با اینگونه موارد روبرو شدند، مراتب را سریعا به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه