English

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی:

فارس در بصره عراق، نمایشگاه کالای ساختمانی و کشاورزی برپا می‌کند

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: نمایشگاه زیرساخت، کالا‌های ساختمانی و صنایع کشاورزی در استان بصره عراق، شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

فارس در بصره عراق، نمایشگاه کالای ساختمانی و کشاورزی برپا می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محسن نهاوندی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، در یک نشست خبری اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع کشاورزی، برای نخستین بار در بصره عراق در فضایی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع برگزار خواهد شد که ثبت‌نام از علاقه‌مندان ۲ هفته قبل آغاز و تا اواسط مرداد امسال ادامه دارد.

نهاوندی زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بصره را روزهای پایانی شهریور ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و افزود: در کنار تقویم نمایشگاه‌های داخلی، برگزاری روزهای آفریقا، روسیه، گرجستان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و عمان در دستور کار قرار دارد و تلاش خواهد شد تا با معرفی توانمندی‌های اقتصادی، تجاری و تولیدی فارس در عرصه‌های مختلف، امکان تبادل و ارتباطات بیشتر بازرگان و فعالان اقتصادی فراهم شود.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس با بیان اینکه در حال حاضر مرکز تخصصی کشاورزی در استان نجف عراق راه‌اندازی شده است، ادامه داد: معتقدیم با توجه به ظرفیت بسیار بالای عراق در بحث اقتصادی، لازم است که شرکت‌های ایرانی در این بخش نیز حضور پیدا کنند.

او تاکید کرد: برای اینکه شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایرانی در مبحث قراردادها دچار مشکل نشوند، بهتر است به کنسولگری مراجعه کرده و از آن مسیر نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های فارس همچنین با اشاره به تاثیرگذاری نمایشگاه‌های خارجی در بحث توسعه تجارت، گفت: در حال حاضر در بحث توسعه تجارت در داخل در وضعیت نسبتا خوبی قرار داریم اما در بحث نمایشگاه‌های خارجی، با وجود تلاش‌ها، اقدامات موثری انجام نشده است.

نهادندی افزود: به دنبال دعوت از تجار و هیات‌های اقتصادی خارجی هستیم تا بتوانیم در بحث جذب مخاطب و توسعه تجارت گام‌های بلندی برداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ٣٠ عنوان نمایشگاه بین‌المللی برای سال آینده در تقویم نمایشگاهی پیش بینی شده است، گفت: در نمایشگاه کشاورزی که اخیرا با کیفیت بسیار بالایی در شیراز برگزار شد، هیئت‌های تجاری از کشورهای عراق، عمان، چین و فیلیپین حضور پیدا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه