English

مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

نقش خبرنگاران ورزشی در توسعه ورزش فارس بی بدیل است

حیدر صفر پور با تبریک دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان گفت : نقش خبرنگاران ورزشی در توسعه ورزش فارس بی بدیل است و بدون شک این روز برای ارتقاء هر چه بیشتر روزنامه نگاران ورزشی در کار حرفه ای شان و استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای صلح جهانی، عدالت و بی طرفی در دنیا یاد شده است.

نقش خبرنگاران ورزشی در توسعه ورزش فارس بی بدیل است

به گزارش خبرگزاری موج  فارس ، حیدر صفر پور مدیرکل ورزش و جوانان فارس ضمن تبریک دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان به جامعه ورزشی نویسان کشور خصوصا خبرنگاران پرتلاش ورزشی استان فارس گفت :بدون شک این روز برای ارتقاء هر چه بیشتر روزنامه نگاران ورزشی در کار حرفه ای شان، استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای صلح جهانی، عدالت و بی طرفی در دنیا یاد شده است.

وی گفت : روزنامه نگاران ورزشی نه تنها می توانند ارزش های والای انسانی را در ورزش، بلکه در سراسر دنیا، گسترش دهند و اگرچه عشق به ورزش این شغل را برای ورزشی نویسان شیرین کرده است با این حال همواره سختی ها و تلخی های فراوانی پیش روی خبرنگاران این حوزه است ، زنان و مردانی که برای کشف صحت خبرها از هر مشکلی عبور کرده و گاهی در سخت ترین شرایط خبر تهیه می کنند و کمک به پیشرفت و توسعه ورزش را رسالت خود می دانند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد : ورزشی نویسان فارس عضو مهمی از جامعه ورزشی کشور به حساب می آیند چراکه هر خبرنگاری که با جوهر قلب خود برای ورزش می نویسد می تواند در ایجاد انگیزه برای مدیران، مسئولین و قهرمانان نقش به سزایی داشته باشد.

صفر پور بیان داشت :همواره در میادین ورزشی شاهد تلاش و کوشش خبرنگاران به منظور اطلاع رسانی و ارسال اخبار مسابقات و رخدادهای ورزشی به مردم هستیم و بخش زیادی از شور و نشاط این عرصه ها در جامعه به فعالیت اصحاب رسانه بازمی گردد و در این راستا پوشش اخبار ورزشکاران و قهرمانان از سوی رسانه ها و خبرنگاران به آنها برای تداوم راه قهرمانی و حضور در عرصه ورزش انگیزه بالایی می بخشد و فعالیت رسانه ها از این جهت نیز بسیار ارزشمند است.

مدیر کل ورزش و جوانان در پایان گفت : اداره کل ورزش و جوانان فارس این روز بزرگ را به همه ورزشی نویسان کشور به خصوص خبرنگاران و اهالی صادق قلم در فارس که با خبرها و تحلیل های صادقانه خود چراغ هدایت برای ااداره کل ورزش و جوانان روشن می کنند، صمیمانه تبریک می گوید و برای آن ها آرزوی سلامت و پیروزی را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه