English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز:

چراغ ترافیکی ۲۴ تقاطع شهر ، هوشمند است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ٢۴تقاطع چراغدار کلان شهر شیراز هوشمند است که زمان بندی آن بر اساس حجم ترافیک انجام می‌شود.

چراغ ترافیکی ۲۴ تقاطع  شهر ، هوشمند است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، هادی شه دوست شیرازی گفت: طرح چراغ‌های هوشمند با اولویت چهارراه‌های محدوده مرکزی شهر و تقاطعاتی که حجم تردد در آن زیاد است اجرا می‌شود.

او گفت: بزودی چراغ تقاطع‌های پاسداران – باهنر شمالی، استقلال–سرباز و ساحلی–شهید آوینی هوشمند و به مرکز کنترل ترافیک متصل می‌شود.

شه دوست،امکان رصد و برطرف کردن مشکلات در کمترین زمان ممکن از طریق مرکز کنترل ترافیک و زمان بندی چراغ‌ها براساس حجم ترافیک را از مزیت‌های این طرح عنوان و تصریح کرد: آمار چراغ‌های هوشمند ترافیکی تقاطع‌های سطح شهر با اضافه شدن سه تقاطع جدید به ٢۴ تقاطع افزایش می‌یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اینکه مدیریت چراغ‌های هوشمند تقاطع‌ها از طریق مرکز کنترل ترافیک صورت می‌گیرد، گفت: در این مرکز علاوه بر رصد تقاطعات، مدیریت لحظه‌ای ترافیک با استفاده از ابزار‌های نوین، هماهنگی با نهاد‌های متولی در زمان بحران حوادث رانندگی و جمع آوری داده‌ها و اطلاعات ترافیکی از طریق حسگر‌های در سطح شهر نیز به شکل شبانه روزی انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه