English

۱۲۵ دوربین نظارتی در سطح شهر قم وجود دارد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت:۱۲۵ دوربین نظارتی در سطح شهر قم وجود دارد.

۱۲۵ دوربین نظارتی در سطح شهر قم وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسعود طبیبی  وضعیت دوربین‌های نظارتی در سطح شهر را مورد بررسی قرارداد و  اظهار داشت: دوربین‌های نظارتی برای پوشش وضعیت ترافیکی شهر به‌کار رفته و معمولاً بحث ثبت جریمه را ندارند، مگر اینکه سامانه‌های دیگری بر روی آن‌ها نصب شود.

وی تعداد دوربین‌های نظارتی در شهر را ۱۲۵ دستگاه دانست و افزود: به‌طور متوسط با اعلام حتی وجود قطعی‌ها در شبکه، حدود ۱۲۰ دوربین فعال بوده که پوشش خوبی در سطح شهر وجود دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به نگرانی مردم از وجود این دوربین‌ها تصریح کرد: باید با اصلاح رفتار، دوربین‌ها را به‌عنوان یک پشتیبانی در افزایش ایمنی در سطح شهر بدانیم، چراکه دوربین‌ها به ما  کمک می‌کنند تا رفتاری منضبط و در چارچوب مقررات داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تعدادی دوربین ثبت تخلف نصب‌شده که برنامه‌ریزی ارتقای این تعداد دوربین‌ها را با کمک پیمانکاران داریم، عنوان کرد: بحث ایمنی در قم بسیار مهم است و متأسفانه از حیث ایمنی در بین  کلان‌شهرها جایگاه خوبی را نداریم.

طبیبی خاطرنشان کرد: سرور جدید در راهور نصب شود و زمینه مستقیم انتقال داده را به وجود آمده که با کمک پلیس راهور شاهد اجرای تعداد زیادی سامانه هوشمند خواهیم بود که امیدواریم تا پایان سال تحقق ‌یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی