English

بر روی دوش مردم داغدار فاطمیه در سومین حرم اهل بیت؛

شهدای تازه تفحص شده تشییع شدند

همزمان با ایام فاطمیه، مردم شهیدپرور سومین حرم اهل بیت(ع)، شهدای تازه تفحص شده پس از 30 سال را بر دوش خود تشییع کردند.

شهدای تازه تفحص شده تشییع شدند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، همزمان با ایام فاطمیه، مردم شهیدپرور شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)، پیکرهای مطهر شهیدان حسین سهامی‌فرد، حمزه کرمی و جهانگیر امیری، از شهدای تازه تفحص شده را بر دوش خود تشییع کردند.

در این مراسم که از ساعت ۹ صبح امروز از حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) آغاز شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) بر پیکرهای مطهر آنان اقامه نماز کرد و سپس پیکرهای مطهر شهدا بر روی دستان مردم خداجو و متدین شیراز تا ابتدای خیابان حسینی منتقل و از آنجا، پیکر مطهر شهید حسین سهامی‌فرد برای خاکسپاری به گلزار شهدای شیراز منتقل شد.

پیکر مطهر شهید حمزه کرمی به شهرستان کازرون و پیکر شهید جهانگیر امیری به نورآباد ممسنی برای تشییع و خاکسپاری انتقال یافت که مراسم‌‌های خاکسپاری پیکرهای مطهر این شهدا بناست که فردا، اول بهمن‌ماه در این شهرستان‌ها برگزار شود.

این شهدای دوران دفاع مقدس در خرداد سال ۶۷ در منطقه شلمچه در تک دشمن به شهادت رسیده‌اند که پس از ۳۰ سال به آغوش وطن بازگشتند.

یادآور می‌شود، مراسم وداع مردم شیراز با این شهدا شب گذشته، ۲۹ دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه