English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز :

نخستین همایش مهندسی حمل و نقل و ترافیک در شیراز برگزار می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از برگزاری نخستین همایش ملی «مهندسی حمل و نقل و ترافیک» به میزبانی شیراز خبر داد.

نخستین همایش مهندسی حمل و نقل و ترافیک در شیراز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، مجتبی زوربخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن اعلام اینکه نخستین همایش ملی «مهندسی حمل و نقل و ترافیک» به میزبانی شیراز برگزار می شود افزود: این همایش با رویکرد توسعه مبتنی بر سیستم های حمل ونقل انسان محور و عمومی در 28 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

وی سیستمهای حمل ونقل وهوشمند، برنامه ریزی حمل ونقل و شهرسازی، مدیریت یکپارچه سیستم های حمل ونقل، قوانین ومقررات و آموزش ترافیک، ایمنی ومهندسی ترافیک، حمل ونقل و توسعه پایدار، اقتصاد حمل ونقل را محورهای این همایش عنوان وتصریح کرد: در نخستین همایش ملی «مهندسی حمل و نقل و ترافیک» اساتید برجسته حوزه حمل ونقل ومدیران ارشد کشوری، استانی وشهری حضور دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز دریافت نظرات وایده های برتر و کاربردی درزمینه حمل ونقل را از جمله اهداف برگزاری این همایش دانست و افزود: آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «مهندسی حمل و نقل و ترافیک» 10 بهمن ماه است.

براساس این گزارش، نخستین همایش مهندسی حمل و نقل و ترافیک به مدت یک روز در دو بخش همایش و کارگاه های علمی وآموزشی برگزار می شود. علاقه مندان برای شرکت و ارسال مقاله به این همایش می توانند از طریق سایت www.shirazconference.ir اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • امیررضا مکارم پور

    با سلام و عرض ادب و احترام
    لطفا بنده را در همایش ثبت نام فرمایید
    2297978197 مسئول نام نویسی شهرداری منطقه 5 امروز مرخصی هستند و نتوانستم از آن طریق ثبت نام کنم

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه