English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

بهره برداری از ۱۴۸واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس در ۹ ماهه امسال

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون 148 واحد تولیدی،صنعتی،خدماتی و صنفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس راه‌اندازی و زمینه اشتغال 1172 نفر فراهم شده است.

بهره برداری از 148واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس در 9 ماهه امسال

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون 148 واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و صنفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس راه‌اندازی و زمینه اشتغال 1172 نفر فراهم شده است، افزود: برای ساخت و راه اندازی این واحد های تولیدی افزون بر 1100میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است.

وی بیشترین تعداد واحدهای صنعتی راه‌اندازی شده درشهرک ها و نواحی  فارس  را مربوط به صنایع فلزی، شیمیایی، کانی غیرفلزی و صنایع غذایی اعلام کرد و افزود: شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، آباده واقلید1 به ترتیب شاهد راه‌اندازی بیشترین تعداد واحدهای صنعتی  بوده‌ است.

فتوحی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 900 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس دارای پروانه  بهره‌برداری هستند، گفت: بیش از 3 هزار و 35 واحد تولیدی و صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارد که با بهره‌برداری از این واحدها تحول مناسبی در اشتغال و تولید استان ایجاد خواهد شد .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد:مجموع اشتغال واحدهای بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس به بیش از 34 هزار نفر رسیده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه