English

رئیس بسیج سازندگی استان فارس خبر داد:

۲۵۰ پروژه در حوزه اشتغال با ۷ میلیارد تومان تسهیلات در سال جاری خدمات بسیج سازندگی فارس است

رئیس بسیج سازندگی استان فارس گفت: در سال جاری 250 پروژه در حوزه اشتغال با 7 میلیارد تومان تسهیلات از فعالیت های بسیج سازندگی فارس است.

250 پروژه در حوزه اشتغال با 7 میلیارد تومان تسهیلات در سال جاری خدمات بسیج سازندگی فارس است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، عبدالحمید اسماعیلی رئیس بسیج سازندگی استان فارس در نشست هم افزایی با اصحاب رسانه استان فارس با بیان اینکه وظیفه ما در بسیج سازندگی، تسهیلگری و بسترسازی است و نشان دادن توانمندی‌های مردم است اظهار داشت: 250 پروژه در حوزه اشتغال انجام شده که از ابتدای سال تاکنون 7 میلیارد تومان نیز تسهیلات داده شده و امید است که تا پایان سال منابع بیشتری جذب شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگروه اقتصاد از اعطای تسهیلات تا سقف 4 میلیارد تومان به کارخانه‌ها سخن گفت و افزود: این اقدامات در راستای راه‌اندازی صنایع تبدیلی و فعال کردن اقتصاد استان بوده است و با مشارکت دستگاه‌ها انجام شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه حاصل کار بسیج سازندگی از ابتدای امسال تاکنون ایجاد 4 هزار شغل است، گفت: این آمار براساس سامانه ثبت شده تامین اجتماعی است و تنها ارائه آمار صرف نیست نمونه این اشتغالزایی راه‌اندازی مجدد 19 کارخانه نیمه فعال بوده است.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به همکاری با نمایندگان مجلس افزود: با رایزنی با نمایندگان جهرم، آباده، بوانات و خرمبید 8 میلیارد تومان برای رفع محرومیت و تامین زیرساخت‌ها در این نقاط جذب شده که به صورت مشارکتی با بسیج سازندگی اقداماتی انجام شده است.

اسماعیلی با اشاره به همکاری با آستان قدس رضوی نیز بیان کرد: بر اثر این هم‌افزایی یک میلیارد تومان از سوی آستان قدس برای ارائه خدمات به محرومین اختصاص داده شده که 5 - 6 پروژه هم در استان فارس با این اعتبارات انجام شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی در نقاط محروم و کم برخوردار عنوان کرد: بیمارستان‌های صحرایی با بیشترین امکانات در این نقاط راه‌اندازی شده که به طور مثال در کازرون 4 هزار نفر تحت پوشش درمانی قرار گرفتند.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس همچنین از افتتاح یک بیمارستان صحرایی در دهه فجر در شهرستان رستم خبر داد و تصریح کرد: در قالب طرح کرامت نیز 19 پروژه در 19 شهر استان فارس در مناطق محروم شهری انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه