English

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با امام جمعه شیراز دیدار کرد

قائم مقام نماینده آیت الله لطف الله دژکام ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با امام جمعه شیراز دیدار کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با امام جمعه شیراز دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، حجت الاسلام رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن ضمن ابلاغ حکم آیت الله دژکام به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس ، نمونه ای از فعالیت های بنیاد مسکن در سطح روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر را شرح داد و اهمیت این فعالیت ها برای قشر محروم جامعه را یادآور شد .

رضایی با بیان اینکه بنیاد مسکن یک نهاد جهادی و یادگار امام راحل است ابراز داشت : این نهاد در همه مراحل سخت و دشوار و در مواقعی که مردم از صدمات زلزله و سیل در رنج بوده اند در کنار مردم است و با عمران و آبادانی گره گشای کار مردم است .

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور برخی از برکات و خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی را یاد آور شد و گفت: انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و غیراسلام دانست؛ زیرا در نیم قرن گذشته هیچ حادثه‌ای به اندازه این انقلاب نتوانسته است در تحولات جهانی نقش آفرین باشد.

وی به برخی از برکات فرهنگی نظام اسلامی هم اشاره کرد و گفت: در بعد فرهنگی انقلاب اسلامی نفی مظاهر فرهنگ منحط غرب و مقابله با تهاجم فرهنگی، عمومی شدن آموزش‌های مختلف و ارتقای سطح علمی جامعه و همچنین ایجاد تحول روحی، معنوی و اخلاقی در بین مردم ایران با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی در ارتقای فرهنگی جامعه را به همراه داشت و به واسطه جمهوری اسلامی فضا برای فعالیت های فرهنگی فراهم شده است.

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز دراین دیدار ضمن ابراز رضایت و حمایت از فعالیت های محرومیت زدا در سطح استان بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای تامین مسکن محرومین و همچنین فعال شدن انجمن خیرین مسکن ساز تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه