English

پیام نوروزی رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران:

دلگرمیم به همدلی و حمایت همکاران در مسیر توسعه

نوروز باستانی یادگار نیک اندیشان و پیام آوردوستی، عشق ومحبت است و امسال که با بهار قرآن، ماه مهمانی خدا درآمیخته، خرمی و زیبایی دو چندان یافته است.

دلگرمیم به همدلی و حمایت همکاران در مسیر توسعه
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مخابرات، همزمانی لطافت و خرمی طبیعت با ماه نزول قرآن، فرصتی ناب برای نیک کردن سیرت و تزکیه نفس ایجاد کرده که باید بسیار غنیمت شمرد.

در طلیعه سال نو، خدا را شاکریم و برخود میبالیم که توفیق خدمت به سرورانی چون شما داریم. به لطف لایزال او امیدوار و به تداوم حمایت تک تک شما بزرگواران و همکاران گرانقدر شرکت مخابرات ایران دلگرمیم.

سال ۱۴۰۲ به لطف و تلاش مدیران لایق و کاردان و همکاری ارزشمند همکاران خدوم شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، توانستیم برگ زرین دیگری بر دفتر خدمتگزاری خود به جامعه ایران بیافزاییم.

سالی که گذشت را طبق برنامه پنجساله شرکت، بر پایه تحقق زیست بوم اقتصاد دیجیتال برنامه ریزی کرده بودیم و همانطور که در نمایشگاه تلکام نیز، بخشی از برنامه ها و طرح های خود را عرضه و معرفی کردیم، برآن هستیم تا در راستای تحقق  نیازمندی های کشور در حوزه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال گام های بلندی برداریم.

گسترش شبکه فیبرنوری با نام تجاری تانوما، زمینه‌ساز افزایش سرعت بی‌سابقه‌ای در دسترسی شهروندان به اینترنت و افزایش پهنای باند است که از سال ۱۴۰۱ با نهضت جهادی ( نجما) در حال گسترش جهادگونه در سراسر کشور می باشد. اقدام دیگری که شرکت مخابرات ایران در سال گذشته برای تأمین نیازهای مشتریان خود در برنامه قرارداده، استفاده از فناوری اینترنت اشیاء (IoT) است. این شرکت با خلق برند “آیوتل” و پیاده سازی و اجرای اینترنت اشیا (IOT) در صنایع مختلفی از جمله کشاورزی، صنعت، بهداشت و درمان و خدمات شهری، گام دیگری برای تحقق برنامه های خود برداشته که تنها با یاری و همدلی همکاران عزیز خانواده بزرگ مخابرات امکان‌پذیر بوده و هست؛ البته که توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در رأس تمامی اقدامات وبرنامه‌ها قرار دارد.

دلگرمیم به این همدلی و همکاری و امیدواریم که توانسته باشیم پاسخگوی لایق و مورد اعتماد همکاران خود و سپس مشتریان و کاربران خدمات ارتباطی در ایران عزیزمان باشیم.

ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران شرکت مخابرات ایران که با وجود شرایط سخت یک سال گذشته، با همدلی در کنار هم برای ارایه خدمات بهتر و مناسب به مشتریان تلاش کردند؛ آرزو می کنیم سالی که آغازش مهمانی خداست و همگی مهمان خوان گسترده وپربرکت حق تعالی هستیم، برای همه شما گرامیان سالی سرشار از خیر و برکت و نیکی و سلامتی باشد. فرارسیدن ماه پربرکت رمضان و تقارن آن با نوروز ایرانیان تحول خواه وبهینه ساز را به تمامی شما عزیزان تبریک می گوییم و آرزو داریم سال جدید، نوید روزهای موفقیت و پیشرفت برای تمامی عزیزان و خانواده گرامی شان باشد.

ابراهیم محمودزاده

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه