English

با حضور مدیر عامل مخابرات ایران در خراسان شمالی؛ ۱۳۷ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۹۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

به مناسبت هفته ارتباطات، ۱۳۷ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۹۳۰ میلیارد ریال با حضور مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به صورت متمرکز در بجنورد مرکز خراسان شمالی مورد بهره برداری قرار گرفت.

با حضور مدیر عامل مخابرات ایران در خراسان شمالی؛ ۱۳۷ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۹۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، صبح امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه با حضور مهندس سلطانی ، مدیر عامل مخابرات ایران ، دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی ، نمایندگان مردم استان، مدیر مخابرات منطقه و جمعی از سایر مدیران و مسئولان استانی ۱۳۷ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۹۳۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

مهندس سلطانی مدیرعامل مخابرات ایران در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و لزوم تحقق شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»اظهار داشت: برنامه ریزی و راهبردهای مخابرات در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و بدنبال تلاش حداکثری در جهت توسعه صنعت ارتباطات است .

وی اظهار داشت : از دو سال گذشته در شرکت مخابرات راهبردهای جدیدی آغاز شده است و رسالت شرکت مخابرات ایران در جهت تحقق شعار سال،آمادگی در خصوص سیاست گذاری صحیح در رشد صنعت فاوای کشور ، آمادگی کامل به منظور برقراری ارتباط با دستگاه های اجرایی ، توسعه شبکه های اجتماعی ، تامین ارتباطات مورد نیاز و آماده سازی زیر ساخت های لازم است .

مهندس سلطانی با تاکید بر اینکه اجرای طرح های حوزه مخابرات در جهت پشتیبانی های بیشتر از استان ها صورت می شود ، گفت : از سال گذشته نهضت جهادی توسعه فیبر نوری را در تمام استانها آغاز کردیم که در خراسان شمالی نیز این طرح ابلاغ شده است.

وی افزود: برغم تمام دسیسه های دشمنان و تحریم های ناعادلانه، مخابرات ایران با تلاش و پیگیری نیروهای خدمت گزار دستاوردهای بزرگی داشته است.

مدیرعامل مخابرات ایران خاطر نشان کرد: مخابرات همواره خود را ملزم به توسعه ارتباطات حتی در دورترین نقاط و مناطق روستایی می داند و از تمام توان خود در این راستا استفاده نموده و با این حال جهت توسعه زیرساختهای مخابراتی بیشتر، نیازمند همکاری و همدلی سایر دستگاه‌های اجرایی می باشد و مسلما این همکاری در سطح استان خراسان شمالی به شکل مناسبی وجود داشته که امروز شاهد افتتاح این تعداد از پروژه می باشیم.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم تداوم همکاری های بین سازمانی با مجموعه مخابراتی اظهار امیدواری کرد: شاهد ارتقای هر چه بیشتر صنعت ارتباطات و در نتیجه ی آن رشد تولید و رشد اقتصادی در کشور باشیم.

استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین گفت : با توجه به اهمیت زیر ساخت های مخابراتی باید طرح جامعی از وضعیت موجود استان در حوزه مخابرات تدوین شود.

دکتر محمدرضا حسین نژاد تدوین طرح جامعه مخابرات را منجر به مشخص شدن وضعیت استان دانست و افزود : این نقشه جامع راهی برای توسعه زیر ساخت ها خواهد بود .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رییس جمهور بر اجرای نهضت ملی مسکن، تامین زیر ساخت مخابراتی هم باید مورد توجه قرار گیرد.

دکتر حسین نژاد برحفظ و حراست از اموال شرکت مخابرات نیز تاکید کرد و گفت : موضوع حفظ و حراست از اموال شرکت مخابرات در دستور کار قرار گیرد و تدابیر لازم اتخاذ شود.

استاندار خراسان شمالی ضمن تقدیر از تلاشهای جهادی صورت گرفته در مخابرات استان افزود: برای پیشبرد اهداف مخابرات اقدامات خوبی انجام شده اما امیدواریم در مسیر تامین زیرساخت ها جزو استان‌های پیشرو قرار گیرد.

 

۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۱۳۷ طرح مخابراتی

مدیرمخابرات منطقه خراسان شمالی در آیین افتتاحیه طرح ها با بیان سخنانی تصریح کرد: ۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۱۳۷ طرح مخابراتی به مناسبت هفته ارتباطات در استان هزینه شده است.

رسول علی اصغر پور افزود: این طرح ها شامل توسعه کافو نوری شهری، راه اندازی نقاط جدیدADSL، توسعه اینترنت فیبر خانگی FTTH، توسعه اینترنت VDSL ،توسعه فیبر نوری روستایی USO و راه اندازی و ارتقاء سرعت اینترنت همراه اول در سایتهای نقاط مختلف استان نیز از دیگر طرح ها است.

وی همچنین راه اندازی سرویس VDSL در منطقه روستایی بک پولاد را از جمله یکی از مهمترین پروژه ها در استان و به عنوان اولین روستای بهره مند از این سرویس اینترنت پرسرعت دانست و یادآور شد: از مجموع طرح های مخابراتی آماده بهره‌برداری در استان ۲۸ پروژه مربوط به بجنورد ، ۱۷ طرح در شیروان، ۲۳ طرح در راز و جرگلان، ۹ طرح درفاروج، سه طرح در بام و صفی آباد ، ۲۹ طرح در مانه و سملقان، ۲۱ طرح در اسفراین، چهار طرح در جاجرم و سه طرح در گرمه است.

گفتنی است: افتتاح پروژه‌های مخابراتی هفته ارتباطات خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانسی و همزمان در شهرستان های مختلف استان به صورت متمرکز در محل استانداری این استان، برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه