English

شیوع دوباره کرونا در چین/ یک شهر قرنطینه شد

در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا در یکی از شهرهای چین به 43 نفر، اعمال قرنطینه و محدودیت‌های شدید رفت و آمد از سر گرفته شد.

شیوع دوباره کرونا در چین/ یک شهر قرنطینه شد

به گزارش خبرگزاری موج، در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا در شهر پوتیان، یک شهر مرکزی در  جمهوری خلق چین واقع در فوجیان، اعمال قرنطینه و محدودیت‌های شدید رفت و آمد از سر گرفته شد.

براساس تصمیم دولت، سینماها، سالن‌های ورزشی و وسایل حمل و نقل عمومی  تعطیل شدند و برخی ورودی‌ها و خروجی‌ها به بزرگراه‌ها  نیز به منظور کنترل وضعیت شیوع کووید ۱۹ بسته شد.

شبکه دولتی CCTV روز دوشنبه گفت، وضعیت ویروس در شهر پوتیان جدی و پیچیده است و به احتمال زیاد موارد جدیدتری در جوامع، مدارس و کارخانه‌ها بروز می‌کند؛ برخی  از فعالیت‌های آموزشی نیز به حالت تعلیق درآمده است و مقامات ملی بهداشت چین تیمی از متخصصان را به این شهر که ۳.۲ میلیون نفر جمعیت دارد اعزام کرده است. در مجموع ۴۳ مورد محلی در فوجیان بین ۱۰ سپتامبر تا ۱۲ سپتامبر گزارش شده است.

یکی از مقامات بهداشتی شهر پوتیان روز شنبه اعلام کرد، آزمایش اولیه بر روی نمونه‌هایی از برخی از موارد  ابتلا در این شهر تأیید کرد که مبتلایان به نوع بسیار  مسری دلتا آلوده شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه