English

خرمشهرامروز اقتصاد ما است

خرمشهرامروز اقتصاد ما است

دکتر محمودرضا امینی- خبرگزاری موج؛ فرمان آزاد سازی آن به کرات صادر شده اما  خرمشهر به یمن شجاعت شهامت و شهادت مردان انقلابی پیرو ولایت مطلقه فقیه در حالی آزاد شد که دشمن آن‌چنان در حفاظت این قطعه‌ی تصرف کرده تلاش ومقاومت می نمود که باور مطلعین و شاهدان و ناظران خارجی هر گز به آزادسازی آن نبود.

 اما خرمشهر آزاد شد

خرمشهر آزاد شد تا الگویی باشد برای آزادی خرمشهرهای دیگر. الگویی باشد برای آزادی آن‌چه که دشمن چنان بر آن سیطره پیدا کرده که مردم در عذاب و خاطری نگران دارند. پس خرمشهر جدید یعنی اقتصاد سلامت را باید آزاد کرد. 

اقتصاد دربند کشیده با ریل های اقتصاد لیبرالی، اقتصاد دربند کشیده با تحریم‌های اقتصادی، دربند کشیده با خالی بودن صندوق ملی، اقتصاد دربند کشیده با عدم مدیریت‌ وبرنامه ریزی والگو وشاخص های اسلامی_ انقلابی ، اقتصاد بند کشیده که نمی‌تواند رضایت عمومی را در اقتصاد مردمی تأمین نمایند، اقتصاد دربند کشیده‌ای که وابستگی به دلار را وکاهش پول ملی رانشان می‌دهد، اقتصاد دربند کشیده‌ای که هنوز الگوی مصرف لازم را ندارد، اقتصاد دربند کشیده‌ای که چنبره رانت خواری‌ها و شادخواری ها را در آن مشاهده می‌کنیم، اقتصاد دربند کشیده‌ای که هنوز ریل‌های جدیدی مجلس انقلابی نتوانسته ایجاد کند، اقتصاد دربند کشیده‌ای که هنوز فرماندهی لازم را ندارد تا بتواند مأموریت‌های کافی به داوطلبان وفعالان اعلام نماید را باید آزاد کرد و اقتصاد سلامت را جایگزین نمود.

 خرمشهر را مردان انقلابی و شجاع و ازجان‌گذشته آزاد کردند و امروز خوشبختانه مسئولین تصمیم‌گیر اعم از رئیس‌جمهور و رئیس قوه مقننه ، رئیس قوه قضاییه و تعدادی دیگر از مسئولین همرزمانی هستند که در آزادی خرمشهر آن روز سهم بسزایی داشته‌اند اما باید به وضعیت انقلابی خرمشهری خود عودت داده شوند و از چرب و شیرین‌های صندلی‌های تشریفاتی خود را خارج کرده ولباس رزم پوشیده وعزم جدی برای آزادسازی اقتصادی سلامت انجام دهد.

 باور نگارنده این است که برای بازسازی اقتصاد سلامت نیاز به قرارگاه فرماندهی است. قرارگاهی که انقلابیون، مجاهدین اسلامی، کسانی که عبادت شبشان با تلاش روزشان برابری دارد ،آنانی که از خود گذشته‌اند و برای مردم کار می‌کنند.

 آقای رئیسی یادتان هست در عملیات خرمشهر چه می‌کردید. آقای قالیباف شما که خوب به یاد دارید چگونه تلاش در آزادی خرمشهر کردند و کردید. آقای اژه‌ای شما هم در کارزار حضور داشته و داشته‌ایم. آقای محسن رضایی چرا درکنج نشسته‌ای و نظاره می‌کنی؟ امروز که مدعی اقتصاد هستی بیا در میدان و یا علی بگویید. همه باید یاعلی برای آزادی یک اقتصاد سلامت بگوییم .جوان‌ترها را که وزیرند و وکیل را به فرایند رفتار انقلابی در اقتصاد هدایت کنید و بکار بگیرید آنان سربازان فعالی هستند که می‌توانند خود فرماندهان ماهر شوند. پا به پای شما. یا علی بگویید این اقتصاد فرماندهی انقلابی وآگاه ومتعهد می‌خواهد و این اقتصاد خرمشهری است که باید آزاد شود ومردم جشن شادی بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر