English

سردارصفوی و خاتمی

سردارصفوی و خاتمی

دکتر محمودرضا امینی- خبرگزاری موج، تصویری از آقا رحیم صفوی در مراسم مرحوم دکتر غفوری‌فرد در آغوش یکی از سران مهم اصلاح طلب و فتنه یعنی آقای خاتمی در مطبوعات و رسانه‌های مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت. 

برخی مدعی به چرخش آقا رحیم به سوی اصلاح‌طلبان شده‌اند و برخی منصفانه سوءاستفاده آقای خاتمی از این فرایند را توجه داده‌اند. 

واقعیت این است که برادر رحیم صفوی یا به‌عبارتی سردار سرلشکر دکتر رحیم صفوی دستیار ویژه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا از انسان‌های مخلص و متدین و آگاه به مسائل روز و متفکر است و قاعدتاً تعامل چنین شخصیتی در جامعه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر می باشد.

 از طرفی مرحوم دکتر غفوری‌فرد سیاستمداری متدین با تفکر اسلام ناب محمدی ولایتمداری باسابقه وخدوم بود و بدیهی است که در مراسم چنین بزرگ‌مردی همه فعالان سیاسی،مذهبی، متفکران و شخصیت‌های نظام شرکت کنند. 

اما برنامه‌ریزی اصلاح‌طلبان برای تشییع جنازه نماز مجدد ونمایشی خواندنشان بر میت پس‌از نماز ولایت امرمسلمین نشان از یک بازی حساب‌شده سیاسی داشت . 

به‌هرحال آقا رحیم پشکسوت جنگ وجهاد شخصیتی است که نمی‌توان وی را به‌عنوان یک فرد غیرانقلابی و یا با پیچش سیاسی غیر ولایت فقیهی اندیشید بلکه به یقین می‌توان گفت کسانی که ایشان را از قبل انقلاب تا کنون می‌شناسند مطلع و باورند که وی بطور عمیق تفکری انقلابی اسلامی و ولایت فقیهی دارد و اتفاقاً ضد اصلاح‌طلبان و مقابل تفکرات ضد ولایت فقیه است ازاین‌رو این تصویر را نباید تحلیل سیاسی کرد بلکه باید به حساب رعایت آداب اسلامی در مراسمی آئینی تحلیل وتفسیر شود. 

اگر چه دیگرانی تلاش می‌نمایند از این تصویر به نفع مقاصد خود سوءاستفاده کنند اما شاید این سوءاستفاده خود توجه و تذکاری باشد برای دوستان انقلابی که بدانند همواره کسانی که زاویه با ولایت امر مسلمین دارند در صدد سوء استفاده سیاسی ویا تطهیر و اشتهار خود هستند.

 اما مجدداً یادآور می‌شودکه چنین تصویری قابلیت سوءاستفاده و بهره‌برداری سیاسی نخواهد داشت زیرا مواضع انقلابی برادر رحیم صفوی همواره روشن و شفاف است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر