English

در برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت صورت گرفت:

همیاری بسیج ذوب آهن در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان و جمعی از بسیجیان این مجتمع عظیم صنعتی یک شنبه ۲۷ فروردین ماه در بیست و پنجمین روز ماه مبارک رمضان با حضور در برنامه یک شهر ضیافت در سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همیاری نمودند.

همیاری بسیج ذوب آهن در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، سرهنگ علی رضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان در این برنامه گفت: بسیج کارگری ذوب آهن به عنوان یک عضو این مجتمع عظیم صنعتی در راستای مسئولیت های اجتماعی اقدامات بسیاری انجام داده و در فعالیت های فرهنگی و عام المنفعه مشارکت کرده است.

فرمانده بسیج ذوب آهن افزود : پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد یکی از برنامه های بسیار اثرگذاری بود که مورد حمایت سپاه صاحب الزمان (عج) و بسیج کارگری ذوب‌آهن قرار گرفت .

وی در خصوص فعالیت های جهادی بسیج ذوب‌آهن گفت :با حمایت تلاشگران و مدیریت عالی ذوب آهن اصفهان فعالیت های جهادی مختلفی صورت گرفته که برخی از آن ها بدین شرح است:تعمیر و ساخت ۴۲ باب منزل جهت نیازمندان در شهرستان لنجان و نیازمندان ذوب آهنی شناسایی شده در سایر استان ها،  تهیه ۵۰ فقره جهیزیه ، توزیع ۵ هزار سبد موادغذایی، توزیع ۲۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان شهرستان لنجان ، توزیع ۴۲ عدد تبلت و موبایل در بین دانش آموزان نیازمند ، رنگ آمیزی ۳۲ مدرسه و ....

وی همچنین در این برنامه کمک های نقدی شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن اصفهان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را اهدا نمود و جمعی از فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان شرکت نیز در این امر خیر مشارکت کردند .

شایان ذکر است در این برنامه با مجموعه کمک های صورت گرفته تعدادی زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند و هدایایی نیز به شرکت کنندگان در پویش روزه اولی ها اهدا شد .

گفتنی است مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران ذوب آهن در ماه مبارک رمضان امسال در برنامه های مختلف یک شهر ضیافت حضور یافتند و در پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شرکت کردند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه