English

دیدار مدیرعامل با خانواده ذوب‌آهنی صاحب فرزندان سه قلو

مهدی کوهی مدیرعامل شرکت پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه با حضور در منزل حمید عابدینی تلاشگر ذوب‌آهنی که ۱۱ بهمن‌ماه سال گذشته صاحب فرزندان سه‌قلو شد، ضمن تبریک به این خانواده، ضرورت حمایت‌های لازم برای کمک به معیشت آنها را نیز مورد تاکید قرار داد.

دیدار مدیرعامل با خانواده ذوب‌آهنی صاحب فرزندان سه قلو

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، مدیرعامل شرکت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت و فرزندآوری گفت: فرزندآوری و جلوگیری از حرکت کشور به سمت پیری جمعیت همواره مورد تاکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری قرار گرفته است و لذا همه مسئولین باید خانواده‌های که در این مسیر حرکت کرده‌اند و با فرزندآوری به جوانی جمعیت کشور کمک می‌کنند را مورد حمایت قرار دهند.

وی افزود: ذوب‌آهن اصفهان نیز از خانواده بزرگ خود حمایت می‌کند و قطعاً خانواده عابدینی که با تولد این فرزندان سه‌قلو هم اکنون صاحب چهار فرزند هستند مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرد .

شایان ذکر است حمید عابدینی با ۱۹ سال سابقه کار به عنوان اپراتور کارگاه شمش در مدیریت فولادسازی مشغول به‌کار است. وی ۱۱ بهمن‌ماه سال گذشته صاحب فرزندان سه قلو‌، دو پسر و یک دختر شد که حسین، حسام و ارمیا نام گرفتند. وی همچنین فرزند دختری به نام پریا نیز دارد و هم‌اکنون دارای ۴ فرزند می‌باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه