English

افطار مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با کارگران خط تولید

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به همراه تنی چند از مسئولین این شرکت دوشنبه بیست و یکم فروردین‌ماه، در دقایق افطار ماه مبارک رمضان در رستوران مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیائی حضور یافت و روزه خود را در جمع تلاشگران این مجموعه افطار نمود.

افطار مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با کارگران خط تولید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این نشست صمیمی گفت: با تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارکنان بخش‌های مختلف کارخانه، افزایش تولید در سال ۱۴۰۱ همچون تولید کک به میزان ۲۶۷۰۰۰ هزار تن به ثبت رسید و بنده نیز با تمام وجودم این افتخارآفرینی را به شما بلندهمتان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

مدیرعامل شرکت با اشاره به نقش کلیدی کک در فرایند تولید کارخانه افزود: در روش کوره‌بلند، کک به عنوان یکی از مهمترین نهاده‌های تولید محسوب می‌شود و در سال رشد تولید، برنامه داریم بخش مهمی از این ماده اولیه را در داخل کارخانه تولید کنیم.

مهدی کوهی تصریح کرد: طی بازدیدهای میدانی متعددی که از بخش‌های مختلف مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیائی داشتم، دستاوردهای بومی‌سازی این مجموعه از جمله درب‌های فلکسیبل باتری شماره سه را از نزدیک نظاره‌گر بودم و به واقع احساس غرور کردم که این قطعات و تجهیزات استراتژیک به دست توانمند و اندیشه پویای تلاشگران این مدیریت به ثمر نشسته است.

مدیرعامل شرکت خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی‌ خود همه بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور را به همدلی و هم‌افزایی بیش از پیش برای «مهار تورّم و رشد تولید» فرا خواندند و لذا در ذوب‌آهن اصفهان نیز به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در کشور، تک‌تک ما وظیفه داریم برای تولید محصولات ارزش‌افزا جهت استفاده در پروژه‌های عمرانی کشور و همچنین صادرات آنها که ارزآوری بالایی برای ایران عزیزمان دارد، نهایت تلاش و کوشش خودمان را به کار بگیریم.

وی افزود: رسیدگی به امور کارکنان همواره در راس برنامه‌های شرکت قرار دارد و لذا تلاش داریم  به شیوه‌های مختلف و متناسب با نظرسنجی از آنان، روزهای بسیار خوبی را برای خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان رقم بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه