English

حضور پرشور تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان در روز جهانی قدس

مراسم گرامیداشت و راهپیمایی روز قدس امسال جمعه ۲۵ فروردین ماه مصادف با روز ۲۳ ماه مبارک رمضان برگزار شد . تلاشگران ذوب آهن اصفهان در این راهپیمایی دشمن شکن حضوری پرشور و فعال داشتند و در این روز که یادگار ارزشمند و جهانی امام خمینی(ره) است ، بار دیگر اتحاد مسلمانان در حمایت از فلسطین و مخالفت با صهیونیسم را به گوش جهانیان رساندند.

حضور پرشور تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان در روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان،  پولادمردان ذوب آهن اصفهان اعم از مسئولین و کارکنان این شرکت با تجمع در خیابان شمس آبادی اصفهان به سمت میدان امام خمینی (ره ) حرکت کرده و همراه با آحاد مردم با شعارها و فریادهای خود همبستگی با مردم ستم دیده فلسطین و تنفر از رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس را نشان دادند.

در ادامه گفتگویی داریم با تعدادی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی که می خوانید :

سعید خلیلی مدیر خرید خدمات و قراردادهای ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه روز قدس نبردی برای آزادی فلسطین است گفت: از ابتدای انقلاب ذوب آهنی ها با پیوستن به خیل مردم نقش بسیار مهمی در این خیزش اسلامی داشته و یکی از مهمترین اقدامات این شرکت تامین نیروی انسانی و تهیه برخی اداوات و تجهیزات جنگی برای هشت سال دفاع مقدس بود . وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان در تمامی برهه های حساس کشور، نقش پر رنگی داشته است افزود : امروز نیز کارکنان خدوم ذوب آهن اصفهان به عنوان یک صنعت مادر هم در شکوفایی صنعت فولاد موثر هستند و هم در وقایع سیاسی تاثیر گذار می باشند.

رمضانعلی فرهادی مدیر برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری تعمیرات ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه نقش این مجتمع عظیم صنعتی در پیروزی انقلاب و مشارکت در جبهه ها بسیار مهم بود و ذوب آهنی ها در همه صحنه های ارزشی و انقلابی حاضر هستند، افزود : تلاشگران شرکت در روز جهانی قدس برای تداوم انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر شدند .

عباس مطهری شاغل در مدیریت کوره بلند با اشاره به اینکه هدف از راهپیمایی در روز قدس آزادی مردم مظلوم فلسطین است گفت : هر جا که باشیم باید در مقابل ظالم پایداری کنیم و الان با حضور در این راهپیمایی حمایت خود را از مردم فلسطین نشان می دهیم. روز قدس یادگار بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است تا جهانیان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می دارند، غافل نمانند.

احمد طلایی شاغل در مدیریت تولید و توزیع برق گفت : روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی است تا با وحدت همه امت اسلامی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر مقابله کنیم .

وی افزود : روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام تحت سیطره هیچ قدرتی نخواهد بود و در واقع روز قدس روز حیات اسلام است.

مجید جباری شاغل در نت مکانیک گفت : روز قدس روزحرکت ، بیداری و آگاهی جهان اسلام و ملت های مسلمان است و حضور یکپارچه مردم روزه دار، به استکبار جهانی خواهد فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان های خود که آزادی فلسطین یکی از آنهاست دست نخواهند کشید.

 

حضور دشمن شکن کارکنان و بسیجیان ذوب آهن اصفهان در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان لنجان

همگام با تمام مردم شهرهای مختلف کشور راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه تمام در شهرستان لنجان هم برگزار شد. در این راهپیمائی باشکوه نیز جمعی از کارکنان ، بسیجیان و بازنشستگان ذوب آهن اصفهان حضوری فعال و دشمن شکن داشتند و با فریاد مرگ بر آمریکا  و مرگ بر اسراییل به حمایت از انتفاضه و مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه