English

معاون تامین مگاموتور خبرداد:

پرداخت ۸۰ درصد طلب ۱۲۰ روزه پیمانکاران مگاموتور

معاون تامین مگاموتور گفت: 80 درصد طلب 120 روزه پیمانکاران شرکت مگاموتور طی یک سال گذشته پرداخت شده است.

پرداخت 80 درصد طلب 120 روزه پیمانکاران مگاموتور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سایپا، اندره بدروسیان گفت: بازسازی و نوسازی ناوگان تولید و تامین منابع مالی از جمله چالش های تامین قطعات است که به منظور حل این مشکل، شرکت مگاموتور موفق شده است با تلاش های بسیار، مجوز نوسازی و بازسازی ناوگان تولید را از وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان اولین شرکت قطعه سازی اخذ کند؛ همچنین طی یک سال گذشته نیز در خصوص تامین منابع مالی شرکت موفق شد تقریبا 80 درصد طلب 120 روزه پیمانکاران را پرداخت کند.

او افزود: بعد از اعمال تحریم ها  اتکال به سازنده های داخلی افزایش پیدا کرد و خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده توسط واحد تامین و با همکاری خوب سازندگان داخلی نه تنها کاهش تولید نداشتیم بلکه در مقاطعی شاهد افزایش تولید نیز بودیم.

بدروسیان تصریح کرد: در این دوره زمانی شرکت موفق شد هزار و 850 دستگاه موتور گیربکس و اکسل را برای گروه خودروسازی سایپا تامین کند همچنین بر اساس برنامه سایپا این عدد باید به 2 هزار و صد دستگاه افزایش یابد.

او افزود: سبد قیمت خرید مگاموتور در مقایسه با شرکت های همسان در وضعیت مناسب قرار داشته است که این امر ضمن ایجاد رقابت به یکی از تمایزهای مثبت مگاموتور تبدیل شده است.

معاون تامین مگاموتور تاکید کرد: با این رویکرد و حذف رقبای خارجی ارتباط سازندگان با مجموعه راحت تر شده است و رغبت همکاری سازندگان با مگاموتور ضمن ایجاد زمینه ای برای رقابت داخلی تمایل همکاری با مجموعه را نیز بیشتر کرده است؛ از این روی با مذاکره، روابط و تعامل محدود شده به واسطه تحریم ها را توانستیم به فرصت تبدیل کنیم.

او در ادامه به معیارهای انتخاب تامین کنندگان اشاره کرد و بیان کرد: مطابق روش اجرایی امتیازهای کسب شده در ممیزی های کیفیت و مالی و اقتصادی (نشان دهنده توانایی مالی سازنده است) ، دو معیار انتخاب تامین کنندگان در مگاموتور است که با ادغام این نمرات، گرید قطعی سازنده برای همکاری مشخص می شود.

بدروسیان در پایان ضمن اشاره به گلوگاه های تامین قطعات گفت: هر سه ماه یک بار گلوگاه های تامین بر اساس داده های معاونت برنامه ریزی و روش های آماری  تحلیل و پایش شده و برنامه اجرایی به منظور اقدام به مدیریت مهندسی خرید ابلاغ می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی