English

بازدید نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از شرکت فنر سازی زر

به مناسبت فرارسیدن دهه ی مبارک فجر، نماینده ی مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید شرکت فنرسازی زر بازدید کرد.

بازدید نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از شرکت فنر سازی زر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سایپا، امید حیدری، مدیرعامل گروه فنرسازی زر در این بازدید ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت امام علی (ع)، از تلاش تمامی کارکنان به دلیل عبور از رکورد تولید و فروش سال گذشته و اخذ گواهینامه نشان دانش بنیان در راستای تاکید مدیریت ارشد گروه، تقدیر و تشکر کرد و گفت: توسعه خطوط و سبد محصولات، تولید محصولات اقتصادی و استفاده بهینه از ظرفیت های تولید و فروش، احداث صنایع پایین دستی و بالادستی و راه اندازی خطوط مجموعه سازی از برنامه های شاخص و استراتژیک گروه فنر سازی زر در سال آینده خواهد بود.

حیدری با اشاره به شکسته شدن رکورد تولید شرکت فنرسازی زر در پایان دی ماه سال جاری افزود: این شرکت با تلاش کارکنان خود توانست با تولید 8 هزار و 74 تن، از مرز تولید افزایشی 26 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل عبور کند و با ثبت این عملکرد گام بلندی در جهت تحقق جهش تولید برداشت و امیدوارم پرفروغ‌تر از گذشته بر اساس برنامه‌های استراتژیک تعریف شده شاهد افزایش تیراژ تولید، فروش و توسعه سبد محصولات جدید همراه با ارتقاء کیفیت در راستای تحقق مأموریت ها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا باشیم. 

در ادامه غلامرضا منتظری، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اهداف شوم و ظالمانه استکبار جهانی در جهت تضعیف استقلال مردم شریف در سال های اخیر بسیار آشکارتر شده است که با ایمان و همبستگی مردم و رهبری خردمندانه ی مقام معظم رهبری این اهداف ناکام مانده است. 

 او افزود: اقدامات و موفقیت‌های خوبی در گروه سایپا دیده می شود که بسیاری از نگرانی های سال های گذشته را برطرف کرده است. منتظری تصریح کرد: در بازدیدی که از خطوط تولیدی شرکت فنرسازی زر انجام شد، اقدامات خوب این شرکت و موفقیت‌های آن نشان از حضور مدیریت متخصص و متعهد و تلاش کارکنان زحمتکش و جهادی آن دارد و قطعاً روزهای خوبی توأم با پیشرفت و موفقیت در پیش روی این شرکت خواهد بود.  

گفتنی است در ابتدای این بازدید به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، مراسم نواخته شدن صدای زنگ پیروزی انقلاب و اجرای سرود انقلابی انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه