English

پیام محمدجعفر صالحی معاون خرید ذوب‌ آهن اصفهان به مناسبت روز معدن

معاون خرید ذوب‌ آهن اصفهان به مناسبت روز معدن پیامی صادر کرد.

پیام محمدجعفر صالحی معاون خرید ذوب‌ آهن اصفهان به مناسبت روز معدن

به گزارش خبرگزاری موج، محمدجعفر صالحی معاون خرید ذوب‌ آهن اصفهان به مناسبت روز معدن پیامی صادر کرد به شرح زیر است:

معدن با هر ادبیاتی در جهان، نشانه فراوانی و صد البته کار سخت و تاب سوز و طاقت فرسا است و اگر امروزه مقدار تولید و مصرف فولاد در دنیای کنونی به عنوان شاخصی پذیرفته شده برای توسعه کشورها قلمداد می شود بی گمان حاصل تلاش بی وقفه و شبانه روزی معدنکاران و فعالان این صنعت است که در این توسعه نقشی بس پررنگ و انکارناپذیر دارند.

 نام و تولید ذوب آهن اصفهان نیز همچون سایر شرکت های فولادی با معدن و تلاشگران سختکوش این عرصه گره خورده است و از این رو مجموعه ذوب آهن اصفهان از دیرباز تلاشگران معادن کشور را به عنوان همکاران خود دانسته و نسبت به تلاش آن ها ارج و ارزشی خاص قایل بوده و هست.

ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین شرکت فولادی کشور و بانی اکتشاف، استخراج و توسعه معادن در تعامل با فعالان این صنعت، رویکرد و نگاه ویژه ای به تلاش معدنکاران دارد و معتقد است در این تعامل باید قدر و ارزش همه کسانی که در اعماق زمین و با هزاران خطر برای آبادانی کشور در تلاش هستند را دانست.

لازم می دانم روز معدن را به فعالان این عرصه به ویژه شرکای تجاری ذوب آهن اصفهان و خصوصا به همکاران سختکوش در معادن زغال سنگ البرز شرقی و شرکت سواد کوه ذوب آهن اصفهان تبریک گفته و از درگاه خداوند منان برای یکایک آن ها آرزوی سلامتی داشته باشم.

محمدجعفر صالحی

معاون خرید ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه