English

پیام هیات مدیره و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت سالروز جانسوز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

هیات مدیره و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت سالروز جانسوز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

پیام هیات مدیره و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت سالروز جانسوز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری موج، هیات مدیره و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت سالروز جانسوز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

پانزدهم خرداد ۴۲ نیز نقطه ای عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد، استثمار و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهانیان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند.

نام انقلاب اسلامی ایران همواره با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده . بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد راسخ خویش به مدد ملتی سرافراز و خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نظام ستم شاهی را سرنگون کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود، و روزی که روح خدا به لقاء الله پیوست، شکوه ارادت ملت به ولایت در بدرقه آن عبد صالح، رهبر و مرید خویش تجلی یافت.

اینجانبان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بر ملت شریف ایران و رهروان ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب و پاسداری از آرمانهای والای آن را، از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

هیات مدیره و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه