English

بیانیه وزارت دفاع؛

بی شک نظام جمهوری اسلامی اساسش انتخاب و رای مردم است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت ۱۴ خرداد سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

بی شک نظام جمهوری اسلامی اساسش انتخاب و رای مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت ۱۴ خرداد سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴ و ۱۵ خردادماه با نام مردی الهی از تبار اولیای صالح خدا قرین شده است که با دمی مسیحائی و بیان و عملی راستین با تکیه بر قدرتی الهی و پشتیبانی عظیم مردمی، ساختارهای موهوم جهان را برهم زد و دستخوش تغییرات بنیادین نمود.

پیر جماران در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ طرح ریزی اساسی نجات ملت ایران را از دست ایادی امپریالیسم و بلوک غرب و شرق بنیان نهاد و با صبر و ایمان و عمل، انتظار فرج را از نیمه خرداد فریاد زد تا این روز سرآغاز ظهور نهضت اسلامی، سکوی پیروزی قطعی و نسخه نجات بخش مردم ستمدیده ایران از چنگال استکبار و طاغوت شود، روزی که بنا به تعبیر امام راحل عظیم الشان جایگاه و اهمیت آن همانند عاشورا در نهضت حضرت امام حسین (ع) است.

۱۴ خردادماه، سالروز بزرگداشت شخصیت یگانه ای است که تاریخ، وام دار او شد و سده ای که در آن زیست به قرن خمینی (ره) لقب گرفت، هم او که اتکایش تنها به خالق هستی و نهضتش برپایه خدا محوری و نگاه و اندیشه اش برای ساخت نظام الهی سیاسی بر پایه اعتماد به رای و نظر مردم استوار بود، هم او که بعد از چهارده قرن توانست حکومتی برپایه اسلام ناب محمدی (ص) و حکومت علوی (ع) احیا کند و اندیشه مردم سالاری دینی را به جای نگاه متکبرانه شاهنشاهی در جهان منتشر نماید.

بی شک نهال نوشکفته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران زعامت فرزند خلف صالح آن پیر جماران، امام خامنه ای عزیز به شجره ای طیبه و اصلی تنومند بدل شد که اساسش انتخاب و رای مردم است، نظامی که طوفان‌های سهمگین حوادث چهار دهه گذشته که هریک می‌توانست یک ساختار سیاسی را مضمحل نماید و زمانبندی اداره امور جاریه کشوری را به تعویق بیندازد، حتی یک روز «انتخاباتش» به تعویق نیفتاده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گرامی داشت یاد و خاطره ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و ولی امر مسلمین از مردم غیرتمند ایران اسلامی دعوت می‌کند همچون چهار دهه گذشته که با همه سختی‌ها فشارها، تهدیدات و حتی زیر بمباران و گلوله باران شهرها در دوران جنگ تحمیلی، صندوق رای را به عنوان جلوه مردم سالاری دینی فراموش ننمودند با حضور در انتخابات ۲۸ خرداد، نظام و انقلاب برآمده از خون هزاران شهید و تک، تک آرای ملت را بار دیگر برای جهشی بزرگ، حرکتی عظیم و گامی بلند در جهت اعتلا، پیشرفت، آبادانی و شکوفائی حمایت و پشتیبانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی