English

به همت مدیریت خدمات و امور اجتماعی صورت گرفت:

نوسازی و بهسازی ۳۰ ویلا در مناطق تفریحی چادگان

حشمت کریمی گفت: علاوه بر مجهز نمودن تمامی ویلاها به گاز شهری طی چند سال گذشته بازسازی و نوسازی 30 ویلا بصورت کامل توسط کارکنان این مجموعه در سرمای 18 – درجه بدون صرف هزینه انسانی انجام شد ه است.

نوسازی و بهسازی 30 ویلا در مناطق تفریحی چادگان

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با شروع احداث کارخانه و با توجه به محیط کاری سخت شرکت برای کارکنان، ساخت مکان تفریحی چادگان به منظور رفاه حال تلاشگران و رفع تنش ها در دستور کار قرار گرفت تا تلاشگران شرکت با سپری کردن اوقاتی خوش بتوانند با روحیه بیشتری به کار و تلاش بپردازند. ذوب آهن اصفهان با دارا بودن تقریبا 160 ویلا در منطقه تفریحی   چادگان پذیرای پرسنل می باشد . حشمت کریمی مسئول این مجموعه در این خصوص توضیحاتی به خبرنگار ما داد که در ادامه می خوانید :

حشمت کریمی گفت : تلاشگران شرکت از ابتدای تاسیس این باشگاه به صورت مرتب و بیشتر در نیمه ابتدای سال از ویلاهای این مجموعه استفاده می کنند و خوشبختانه ، سیستم تحت وب رزرو ویلاها بصورت خودکار و در اختیار کارکنان می باشد . وی افزود : با توجه با استفاده مداوم در سنوات گذشته و فرسودگی ویلاها بازسازی و نوسازی از اولویت برخوردار شد و در دستور کار مدیریت خدمات و امور اجتماعی قرار گرفت تا تلاشگران شرکت با آرامش بیشتری در این مجموعه اقامت داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه هدف کارکنان این مجموعه ، اوقات خوش برای کارکنان ذوب آهن است گفت: علاوه بر مجهز نمودن تمامی ویلاها به گاز شهری طی چند سال گذشته بازسازی و نوسازی  30 ویلا بصورت کامل توسط کارکنان این مجموعه در سرمای 18 – درجه  بدون صرف هزینه انسانی انجام شد ه است . وی با اشاره به این که سعی شده از پتانسیل کارکنان این مجموعه در نوسازی و بهسازی مجموعه چادگان استفاده شود یاد آور شد : در صورت تخصیص بودجه روند نوسازی و بهسازی این ویلاها سرعت بیشتری خواهد گرفت تا تلاشگران شرکت راحت تر و با امکانات بیشتر بتوانند از این مجموعه استفاده نمایند .

کریمی گفت : پس از 4 سال به دستور مدیر عامل محترم شرکت تورهای چادگان با برنامه های مفرحی همچون استخر ، قایق رانی ، دوچرخه سواری و جنگ شادی  از سر گرفته شد و نتیجه تلاش مدیر خدمات و امور اجتماعی و همکاران رضایت مندی بالای 83 در صد از این تورها بود .  وی خاطر نشان ساخت : در نه ماهه اول سال در مجموع  8 هزار 688 شب ویلا به صورت تور در اختیار کارکنان قرار گرفته است وهمچنین 9 هزار 394 شب ویلا به صورت آزاد در اختیار کارکنان و بازنشستگان ذوب آهن اصفهان قرار گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه