English

برگزاری یادواره شهدای کارگر و کارمند شهرستان لنجان

یادواره شهدای کارگر و کارمند شهرستان لنجان و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

برگزاری یادواره شهدای کارگر و کارمند شهرستان لنجان

به گزارش خبرگزاری موج، یادواره شهدای کارگر و کارمند شهرستان لنجان و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت ستاد برگزاری این مراسم متشکل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، فرمانداری شهرستان لنجان ، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ، شهرداری زرین شهر ، فولاد سبا ، صنایع نظامی وموسسه راویان فتح شهرستان لنجان شنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور مسولین این سازمان ها و مردم همیشه در صحنه شهرستان در مصلای زرین شهر برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر در این مراسم گفت: در جبهه های جنگ القاب و سن معنی نداشت همه طیف های مختلف مردم کارگر،مهندس،جوانان و ... همه در کنار همدیگر بودند تا سخت ترین کارها انجام شد.

وی افزود: امروز سنگر ما کارگاه ها و کارخانه ها هستند که در این شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی باید با رونق بیش از پیش تبلور یابند لذا نیاز است به جوانان و ابتکار این قشر عزیز اعتماد کنیم.

امام جمعه زرین شهر خاطر نشان کرد: اقدامات بزرگی توسط قشر کارگر و جوانان عزیز در جبهه های جنگ انجام شد و این افتخار آفرینی و همدلی همه مردم در کنار همدیگر تا همیشه جاودانه خواهد بود و باعث افتخار ایرانیان است.

وی بیان کرد:در این شرایط تحریم ظالمانه ، تنها با روحیه جهادی و انقلابی می توان همچون گذشته بر دشمن فائق آمد و افتخارات بزرگ آفرید.

عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان و از پیشگامان انقلاب اسلامی ایران به عنوان سخنران این مراسم ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران سرمایه ای عظیم و ماندگاری است که با هدایت گری حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی طیف های مختلف مردم عزیز ایران به ثمر نشست‌.

وی ادامه داد:وظیفه آحاد مردم است که از این میراث جاودانه مراقبت نمایند و این مهم با روحیه جهادی،همدلی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری میسر می شود.

این پیشکسوت انقلاب تصریح کرد:مشارکت مردم در صحنه انتخابات به ویژه در شرایط تحریم فعلی و جنگ اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است لذا همه ما باید با حضور حداکثری بار دیگر دشمن را نا امید سازیم تا حماسه بزرگی رقم بخورد .

مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن اصفهان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت:  امروز میراث دار شهیدانی هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا رژیم طاغوت که قصد ضربه به انقلاب را داشت سرنگون شود.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان با اعزام ۱۴ هزار نفر نیرو به جبهه های حق علیه باطل که 286 نفر از آنها به شهادت رسیدند و پشتیبانی از دفاع مقدس نقش خود را به خوبی در آن دوران ایفا نمود . 

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن تصریح کرد: در این شرایط جنگ اقتصادی با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و همدلی می توان همچون گذشته از این شرایط سخت عبور کرد.

 شایان ذکر است در این مراسم از دو کتاب که با موضوع ایثار و شهادت نگاشته شده است رونمایی شد: کتاب مراد دلها بیانگر زوایای زندگی کارگر شهید و سردار نام آور فرمانده تیپ قمر بنی هاشم ، شهید مراد ملکی و کتاب روایت حماسه ( خاطرات رزمندگان ذوب آهن در دوران دفاع مقدس ) که توسط روابط عمومی ذوب آهن اصفهان منتشر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه